Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 3 April 2013

WW : Cer teka buah apa ? ^__^


9 ulasan:

  1. buah rambai....kan? suka

    BalasPadam
  2. tgk pada kulit macam buah rambai je..klu dukong dia besar kan buah dia..

    BalasPadam
  3. yan tau...buah rambai....buah yang paling yan tak gemari he heee....

    BalasPadam
  4. buah rambai, kan? dah lama tak makan

    BalasPadam
  5. Memang confirm buah rambai... ini gara-gara kakak Nabilah yang selalu nak tahu dan mencuba ... buah dia rasa macam mana eh... so saya pun beli, lagi pun sekarang semakin susah nak jumpa buah ni kan.. saya beli seikat harga dia RM5.00... tu dia.... masa saya kecik-kecik dulu buah ni melambak jatuh ke longkang jer.. sekarang tengok nilainya sama dengan 1kg mangga lemak manis hehehe... Pandai semua orang teka.. :D

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)