Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Selasa, 23 April 2013

Doakan kami cepat sembuh....

Semalam saya dah mula demam, badan sendi semua sakit2, pergi klinik doktor kata panas sungguh 38.7 suhu saya, doktor kasi MC dua hari...

Tengah saya berehat tidur, cikgu tadika nabil telefon, kata nabil demam, bergegas saya kesana dgn keadaan saya yang pening ni, tapi dayakan jugak... saya bawa klinik, lagi panas badan nabil, 39.4, doktor bagi ubat ikut punggung untuk kurangkan panas dia...

Petang tadi dlm pukul 3pm, cikgu Najeeha pulak telefon, kata najeeha demam, sekali lagi saya bergegas kesekolah jemput najeeha dan terus keklinik ajawa, pun panas kata doktor, 39.1 suhunya , balik umah terus bagi makan nasi dan ubat terus tidur...

Doakan kami cepat sembuh ye kawan2....

18 ulasan:

  1. Ya Allah, tiga-tiga demam serentak... moga kalian bertiga cepat2 baik yer, amin3x

    BalasPadam
  2. Ala ciannya.. anak beranak demam. take care ya dan semuga cebat baik semuanya. Kakak Nabilah kena jaga mama n adik2 la nampaknya!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye kak rose, nabilah dgn abahnya yg tak demam, so dua org tu yg jaga Kami... tq kak rose..

      Padam
  3. mudahan kalian cepat sembuh ya..amin.

    BalasPadam
  4. Moga ibu dan anak2 cepat baik..jabgan lupa makam ubat dan rehat..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tq acik erna doakan kami... pagi tadi pegi doktor ambil darah pulak, doktor kata ada jangkitan virus Dan bakteria tu demam masih lagi 38.7...

      Padam
  5. Moga cepat sembuh...amin....=D

    BalasPadam
  6. get well soon k.yatie & anak2. Dugaan ni bila pakat demam anak beranak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu LL dugaan utk akak anak beranak demam... tu yg akak lambat nak kebah sebab tak cukup tido... nak lapkan badan anak dua org ni takut panas dia org naik lagi.. tq LL...

      Padam
  7. alaaa kesiannya.... musim demam sekarang ni kot. Sebab kawan2 kat opis saya pun cakap anak2 dia orang demam.

    Moga cepat sembuh ye CH

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul SR... musim skrg, diklinik penuh org tunggu turn, tadi akak nak cek darah pun kena tunggu sejam setengah.... tq SR...

      Padam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)