Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 25 Januari 2017

WW :: Jom Mengait @ Crochet.. πŸ˜†πŸ˜Š Teringin nak buat ~__^

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada dalam rahmat Allah dan dikurniakan kesihatan yg baik jua hendaknya :)








Sumber : Facebook

p/s Kak Saniah jom kita mengait dah ada diagramnya tu.. 

16 ulasan:

  1. Kalau ada banyak masa terluang tak rugi mengait macam ini
    Hasilnya boleh bertahan lama - cantik pun cantik.

    BalasPadam
  2. cantiknya kalau rajin mesti jadi...dulu2 mmg suka kait crochet ni

    BalasPadam
  3. Dah lama betul kakcik tak buat aktiviti mengait crochet ni...nanti boleh mula balik... :)

    BalasPadam
  4. saya suka yang no.2 tu kak. Comel ajer perempuan pakai gaun bertopi pegang payung. alahai sweet ajer tengoknya! Tp nak buat tak pandai...

    BalasPadam
  5. Selamat mengait Ti.....teringat cerita org putih dulu dulu, kalau mengait mesti mengandung lepas tu duduk atas kerusi goyang hihi....

    Mak kurang minat mengait Ti. Korang berdua ajelah mengait ek.

    BalasPadam
  6. Cantik tu yati..acik dah lama tinggal ni..mata pun tak tahan lagi nak renung lama2

    BalasPadam
  7. Cantik tu yati..acik dah lama tinggal ni..mata pun tak tahan lagi nak renung lama2

    BalasPadam
  8. geng mak ain ni suka mengait. tapi dulu la. sekarang banyak kekangan. kait elok2 kak. lawa2 contoh2 tu. suka sangat tengok. susah nak jumpa dah macam ni tau.

    BalasPadam
  9. mak saya dlu suka mengait..anaknye tk minat hehe

    BalasPadam
  10. Cantik. Dulu PH pernah belajar. Tapi hangat2 tahi ayam aje. hah..hah...

    BalasPadam
  11. saya surrender awal2 lagi bab kait mengait ni kak...

    BalasPadam
  12. Saya surrender dengan kerja2 seni macam ni.

    BalasPadam
  13. mugo terus gigih mengait crochoet mkcik yati tuuuh., jgn hangat2 taik ayam sudah.., ;p

    BalasPadam
  14. Akak memang tengah kemaruk mengait ni yatie...tak abis satu ,yg lain pulak akak buat,bukan pe warna benang yang nk digunakan takde pulak bila nk beli.
    Sukanya tengok gambar2 crochet yg yatie bagi dan dlm FB....semuanya cantekkkkk...rambang mata dibuatnya.InsyaAllah akan buat nanti.....tungguuuuu.

    BalasPadam
  15. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)