Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 3 Mei 2017

12 KEBAIKAN BAWANG PUTIH🌞🌻















Sumber : Facebook

10 ulasan:

  1. banyak kelebihannya..biasa lepas bersalin banyak makan bawamg putih
    JanjiKita

    BalasPadam
  2. Alamak! Dah tak makan pulak. Kalau sebagai perencah okeylah tak nampak. Ni nak dapatkan khasiat sepenuhnya kena makan mentah. Aduhai... surrender den!

    BalasPadam
  3. pattutlah org cina, org korea ngn jepun suke mkn bwg putih....

    kalu tgk rancangan makanan korea, depa mkn bwg putih ni mcm ulam gitu...

    BalasPadam
  4. Den suka bawang putih! Bawang putih goreng garing makan dengan togey mcm kat Tempayaki tu. Sedap!

    BalasPadam
  5. Hmmm..banyak kebaikan bawang putih. PH suka makan bawang putih.

    BalasPadam
  6. Akak suka bawang putih tapi nak makan mentah tak sanggup nak masuk mulut.Buat bawang putih kukus kat nasi yang ditanak pun ok juga....sedap makan dengan nasi panas,sesuai makan dalam pantang.

    BalasPadam
  7. saya pun tak tinggal makan garlic ni, tapi saya ambik dlm ebntuk pill

    BalasPadam
  8. masalah nyer kalau masak kene kasi hancur teruk2 semua bawang

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)