Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Isnin, 31 Disember 2012

Selamat Tahun Baru 2013 ^__^


Lagi beberapa jam kita akan memasuki tahun 2013 kan... semoga tahun depan kita akan menjadi baik drpd tahun sebelumnya dan sentiasa ceria serta rajin update blog hehehe..
Ini adalah hasil kerja kak Nabilah buat mama... yg ini utk mama kata kakak... terima kasih kakak... cantek.. mama suka ;-)... Di bawah ni pulak untuk abahnya .. bab macam ni kakak memang suka buat... 










12 ulasan:

  1. so sweet.... seronok ada anak2 yang cerdik dan pandai menghargai

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kakak nabilah memang pandai mengambil hati MP... ada saja nak buat ;-)

      Padam
  2. Hepi new year k.yati..anak2 girl now mmg rajin & pandai mengekspresikan perasaan mrk pd mak ayah. Kalo anak lelaki tak rajin kot nak buat camni :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye LL ada saja kakak nak buat ...
      hepi New year juga utk LL sekeluarga... ;-)

      Padam
  3. Selamat tahun baru...
    Cantik dan kreatif hasil tangan kakak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat tahun baru MP... Cuba tengok gambar abah dia semua Biru hahaha... tergelak saya tengok... ;-)

      Padam
  4. Pandai nya Kakak...suka kan klu mcm ini..sekurang2 nya dia dah tau nak luahkan sayang dia tu kat kita..harap2 Pa'e nti mcm tu jugak..insyaAllah...amin! :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang best Atie.. mlm pukul 10 dia bg Kat akak... esok pa'e dah besar mesti dia buat utk Atie ;-)

      Padam
  5. sungguh kreatif...selamat menyambut thn baru..

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D