Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Selasa, 20 Ogos 2013

# DAPAT JUGA IDAMAN KALBU ^____^






Telah dirasmikan minum petang sabtu itu hari
dengan goreng cempedak yang rangup :D
p/s Saya dah lama mengimpikan set Corelle ini, Alhamdulillah tercapai juga apabila kakak ipar menghadiahkan set ini sewaktu beliau pergi bercuti di US bersama keluarga.. kak ipar kata masa tu tengah offer USD29.90 ajer jadi dia ambil dua sebab dia teringat saya teringin sangat dengan set ini... terima kasih Kak Long :D

11 ulasan:

  1. cantiklah paten dan kaler dia...
    kalau dulu2...femes jenama ni..

    BalasPadam
  2. Alhmdlh, dpt akak ipar yg ingat kat adik ipar.... mesti hepi bebenor2 kan ;)

    BalasPadam
  3. Wahh..cantik!
    Teringin gak nak ber corelle satu hari nnt..hehe

    BalasPadam
  4. lembut je kalernya...untung kakak ipar ingat kat adik ipar.. : )

    BalasPadam
  5. wah..besynya dapat ole-ole..cantik.

    BalasPadam
  6. cunnya! rezeki kan..
    selamat hari raya diucapkan.. =)

    BalasPadam
  7. bestnya dpt free...emmm...kena beli sendiri la nampaknya kita kat sini...

    BalasPadam
  8. kita pun suka jenamani.. ringan..

    BalasPadam
  9. salam yatie,Alhamdulilahhhh,rezeki tu..cantikkk!

    BalasPadam
  10. selamat hari raya maaf zahir batin
    memang cantikkk

    BalasPadam
  11. wah! dapat juga yg diidamkan ye Kak..cantik cawan2 tu...:)

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)