Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Selasa, 13 Ogos 2013

Jom Jalan-jalan Raya :D

Sekembali dari raya di rumah en suami, kami pulang pulak ke rumah mak saya di Kuang pada hari Sabtu... sampai di sana mak dan abah saya mengajak raya ke Gombak kerumah abang saya... balas kunjungan mereka pada hari raya pertama itu hari...


Gambar blur sikit bila dalam rumah ni... dah saya guna handphone HTC saya jer... yg ni rumah abang yg ketiga... 


 Lama kami bersembang di sini ialah setahun sekali jumpa banyaklah ceritanya kan.. beriye anak menantu mendengar cerita dari abah ni... Alhamdulillah kesihatan abah semakin baik cuma sekarang abah semakin pelupa... kata orang dah nak nyayuk... tanya orang berulang kali...



Ni gambar kaum perempuan pulak... masa ni mak pergi solat zohor tu yg tak ada gambar. Selepas tu kami pergi kerumah abang yg nombor dua tapi tak ada gambar kerana ramai yg datang beraya di rumahnya... jadi sekejap ajer lah kami disitu...

Hari tu kami beraya 5 buah rumah... yg sempat ambil gambar dirumah ini ajer sebab yg 4 buah rumah tu ramai orang yg datang beraya... segan pulak nak posing berbagai hehehe


Akhir sekali minah bunga ni hahaha ... pantang jumpa bunga saya ni :P


Zoom sikit bunga yg cantik ini :D

9 ulasan:

  1. assalam..selamat hari raya

    BalasPadam
  2. Acik pun tak sempat nak ambik gambar masa beraya..satu rumah je yang ada bergambar

    BalasPadam
  3. Saya pun x menyempat nk bergambar raya kak... segan + sibuk.... ♥♥

    BalasPadam
  4. Akak tahunni tak beraya kat rumah orang sesangat... sibuk apa tah... suks jalan2 rayani

    BalasPadam
  5. Satu hari 5 buah rumah beraya bestnya k.yatie! Penat tapi seronok kan?

    BalasPadam
  6. Baru betul-betul beraya kalau dalam sehari dapat pergi 5 rumah.

    Kakak pun suka bunga Yatie:)

    BalasPadam
  7. Selamat hari raya maaf zahir dan batin...

    BalasPadam
  8. Memang kalau dah jumpa byk cerita nak sembang kan.. hihihi
    Saya pun suka bunga tp xde ruang nak taman bunga :)

    BalasPadam
  9. Yelahkan CH yg muda menziarah yg tua....walau pun yg muda suka posing hehe... kita sama je CH...mmg suka gak melaram ....atenya pompuan!

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)