Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Sabtu, 12 November 2016

RESEPI KULIT KARIPAP VERSI KAROT πŸ˜†πŸ˜Š

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua dalam rahmat Ilahi dan dikurniakan kesihatan yg baik jua hendaknya .
Tadi layan FB .. tengok adalah pulak karipap yg menggoda ni.. jadi kita save dulu kat sini.. esok kita buat ye πŸ˜†πŸ˜Š



Sumber : Facebook

8 ulasan:

  1. cantik giler rupa karipap tu kak..

    BalasPadam
  2. Kita kena cipta sesuatu kelainan drp biasa.

    BalasPadam
  3. Teruja gak tgk bentuknya...sgt2 kreatif

    BalasPadam
  4. nampak menarik dan cantik jer...

    BalasPadam
  5. unik ni..tk pernh plak tgk org buat

    BalasPadam
  6. Ohhh isi dia udang dengan karotlah ek Ti....Macam sedap ni nampaknya tapi mcm leceh nak buat tu. Mmglah mak suka kalau kuih yg adik beradik karipap ni tap bab nak buatnya tulah.....mmg sawan nampaknya ni haha

    BalasPadam
  7. Nampak menarik pulak bentuk karipap ni. Nanti bila CH dah berjaya buat, uplah lagi entri dalam ni. Saya tukang baca sambil lap air liur jerk. Nak buat, macam biasalah CH... takkan tak kenal saya lagi ^_^

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)