Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Selasa, 1 November 2016

TEKA TEKI PETANG HARI.. Apa Yg TURUN.. di Malaysia ni ~__^

Salam petang yang ceria kekawan :)


Dikala heboh mengatakan kenaik harga minyak petrol dan minyak masak.. ada juga yg turun di Malaysia ni..

cer teka cer teka
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Cuba lagi hahhaha..

v
v
v
v
v
v
Dah dekat tu..
v
v
v
v
v



Sumber : WhatsApp


16 ulasan:

  1. tu la ujan je turun..yg lain naik hehe

    BalasPadam
  2. Air hujan dan air mata SB lah jawabnya, CH..Pasrah dalam terpaksa (sambil makan kedondong jeruk nih)..sobsob!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Air mata bukan turun.
      Air mata jatuh berderai.

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  3. ha, betullah kita teka. Hujan. Gelak je la, penat dah nak mengeluh ni. :D :D

    BalasPadam
  4. Betul tu.
    Yg lain mana ada turun.

    Tak tau apa yg lain lagi yg turun

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. Memang betul.
      Semua betul.
      Buksn botol.

      Padam
  6. hahahahahaahahahahahha~ betul dah tu.. tapi tak pe la.. kita usaha jek la untuk tambah pendapatan keluarga.. nak salakkan bukit, tak bergerak pon kak..

    BalasPadam
  7. hahahahaha ingtkan berat badan!! baru nak terasaaaaa ;)

    BalasPadam
  8. Apa kena mengena bukit dgn berat badan?

    BalasPadam
  9. Hahaha..... mana mana tgh kecoh pasal benda ni kan.....Tahan ajelah Pak Menteri

    BalasPadam
  10. Haah kat mesia ni itu ja la yang turun....tak pa hujan rahmat

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)