Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Selasa, 1 Ogos 2017

Ambil PELUANG..1-31 Ogos 2017πŸ˜ŠπŸ˜‰

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada dlm rahmat Allah dan dikurniakan kesihatan yg baik jua hendaknya.

Jom kita ambil peluang untuk pinjaman pelajaran 0% tanpa faedah. Untuk anak2 Selangor untuk melanjutkan pelajaran.





13 ulasan:

  1. Untungnya anak2 Selangor :)

    BalasPadam
  2. Hmmm. Untuk pelajar tua macam kita ni boleh ke

    Ini pun salah satu kempen politik juga

    dah dekat pilihanraya banyak skim baru keluar

    Jadi rakyat ambil saja mana yang bagus. Yang tak bagus kita buang jauh jauh

    BalasPadam
  3. Kena rebut peluang tu... InsyaAllah dipermudahkan...

    BalasPadam
  4. nape lah dulu tak bersalinkan aiyan kt spital dlm negeri selangor heheheh... rugi2

    BalasPadam
  5. yatie nak belajar lagi ke ni??
    peluang dah ada tuuu

    BalasPadam
  6. WAH BAGUS SGT TU BLJR PUN TINGGI KOSNYA

    BalasPadam
  7. bagus ni, tapi anak2 saya kecik lagi, moga ada peluang masa mereka dah sampai ke tahap ini nanti

    BalasPadam
  8. Untungnya anak-anak Selangor... sesiapa yg layak boleh lah cuba..kan Kak...

    BalasPadam
  9. Kalau dah dapat PTPTN tak layak Ti....huhu...

    BalasPadam
  10. Untuk anak2 Selangor, rebutlah peluang yang ditawarkan.
    Negeri2 lain pun ada juga skim lebih kurang macam ni.

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)