Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Sabtu, 12 Ogos 2017

PETUA KENCING TAK LAWAS..




PETUA MASALAH KENCING TAK LAWAS
Boleh cuba mana-mana cara-cara berikut...

1. Daun sirih :
Rebus beberapa helai daun sirih dan minum air rebusan sirih berkenaan dua kali sehari.

2.Air barli :
Rebus sedikit biji barli sehingga kembang dan minum airnya. Jika perlu tambahkan sedikit gula. InsyaAllah rasa sakit yang dihadapi akan sembuh, ia juga dapat menyejukkan badan.

3. Air basuhan beras terakhir :
Boleh kat isteri simpam segelas. Selepas anda selesai menikmati hidangan makan tengahari, minumlah air basuhan beras tadi. Amalkan setiap hari sehinggalah masalah kencing tidak lawas anda tu sembuh.
Sebaikknya guna air yg ditapis

4. Jus Nenas yg kurang masak :
Buang kulit dan potong/hilis dengan beberapa potong, masukkan 2 potongan dalam 2 gelas air dan kisar. Airnya bolehlah diminum. Mudahan selesai masalah.

Sebaiknya mulakan dengan niat, dan berdoa pd Allah supaya sembuh.

Selamat mencuba dan semoga berhasil.

Sila SHARE Supaya Tak Hilang.

Sumber : Facebook

8 ulasan:

  1. saya biasanya beli ubat kat farmasi ja..ubat air yg rasanya payau2 tu

    BalasPadam
  2. Oh baru tahu banyak tips lawaskan kencing ....caranya pun mudah kan.Yalah kita ikhtiar je selain ubatan moden.

    BalasPadam
  3. Selalu rebus barli jer, tau pun dari doktor juga.

    BalasPadam
  4. Terima kasih kongsi yati..acik biasa rebus barli letak gula sikit dan daun pandan

    BalasPadam
  5. sedapnya air barli..patutlah lepas minum selalu rasa nak kencing je

    BalasPadam
  6. Org cakap kencing kotor pun ye jugak ni. Pernah jugak kena. Den perasan kalau den kena sebab den kurang minum air.

    Tak selesa weyh...

    BalasPadam
  7. Pernah sekali kena,CH. Yang tak menahan, ada pulak terbaca katanya tak jaga kebersihan bahagian itu. Rasa macam nak gelaklah pulak bila membacanya!

    Saya pernah guna ural (kalau tak silap ejaan ya) - beli kat farmasi je.

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)