Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Khamis, 11 Oktober 2012

Semoga di permudahkan ^___^




Rabbir Yassir Wala Tu'assir Rabbi Tammim Bil Khair
( Permudah kan lah urusanku, jangan lah Engkau susahkan urusanku, semoga segala urusanku berakhir dengan baik)


Hari ini kedua anak saya Kak Nabilah dan Kak Najeeha menghadapi peperiksaan akhir tahun, "Ya Allah permudahkan anak-anakku dalam menghadapi peperiksaan ini, berilah mereka pemahaman yang baik , berikan mereka ketenangan dalam menghadapinya dan berikanlah kejaayan kepada mereka, Ameen ya Rabbil Alamin"

Setelah mereka berusaha dalam menghadapi peperiksaannya, hanya kepada Allah kita bertawakal, semoga memperolehi kejayaan dari hasil usaha itu.

Ini nota kak Najeeha buat :)

Ini nota kak Nabilah pula :D

Dari semalam ke hulu ke hilir membaca nota-nota tu, pagi tadi dalam kereta pun sempat lagi membacanya. Saya pesan kepada mereka "sebelum menjawab soalan tu baca al fatiha dan baca doa ni  Rabbir Yassir Wala Tu'assir Rabbi Tammim Bil Khair( Permudah kan lah urusanku, jangan lah Engkau susahkan urusanku, semoga segala urusanku berakhir dengan kebaikan), Insyallah akan permudahkan segala urusan"

Good luck my dear, mama love u :D

p/s Nabil pula akan periksa bermula esok jumaat hingga jumaat minggu depan tapi bila suruh baca buku buat tak tahu jer... "Dah baca kat sekolah" jawabnya.. huhuhu

10 ulasan:

  1. Good luck untuk Nabilah n Najeeha... cutenya kakak berdua dalam school uniform...

    mmg emak yg lebih nervous bila anak2 nak peksa kan!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih kak rose..

      Betul tu kak... emak dia yang jiwa kacau hahaha :P

      Padam
  2. gud luck nabilah najeeha. rajin betul dorang buat nota hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Nida..

      Akak ajar mereka buat nota nida.. sambil dorang buat nota tu mereka akan baca secara tak langsung dia akan ingat kan... :D

      Padam
  3. gud luck Najeeha n Nabilah...semoga tenang ketika exam nti..

    BalasPadam
  4. semoga Allah permudahkan anak-anak akak menjawab setiap soalan..ameen..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Nadiah...

      Bila balik petang si kakak Nabilah bercerita, akak terlupa Ummu Roman ibu siapa... lepas tu Mualimah suruh selawat baru kakak teringat.. :D

      Padam
  5. rasanya semua ibu2 yg anak nak periksa, ibu yg lebih nervous berbanding anak. Best of luck for kakak najeeha & nabilah :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih LL...

      Lucu juga jadi ibu ni ye.. anak2 yang nak periksa kita lebih nervous. Hari ini si Nabil mula periksa.. tak tahulah macam mana.. moga boleh lah dia menjawab.. bila suruh baca buku.. boleh kata "dah baca kat sekolah" huhuhu

      Padam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)