JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Sabtu, 13 Oktober 2012

Nak sarapan apa ye ;-)

Tengok nasi dlm periuk adalah dua cawan nak buat nasi goreng tak cukup, penyudahnya saya buat cucur nasi ikan bilis, sedap juga.. lembut je bila dimakan, saya regukan pula dgn sambal tumis ikan bilis... beriye en suami saya makan, kena dgn seleranya...


Budak2 bertiga ni tak suka cucur ikan bilis ni, jadi saya buat cucur nasi milo, suka lah budak bertiga tu... yummy.. boleh buat lagi mama ;D
Abaikan cucur saya yang tak berapa bulat tu.. tengok gambar dulu ye.. kalau sempat petang saya update ye ;-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)