Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Ahad, 21 Oktober 2012

Menziarahi ;-)


Petang tadi saya berkesempatan menziarah kak rose blogger My Kuali. Alhamdulillah, gembira mendengar cerita kak rose yg tidak mengalami sebarang masalah dan segalanya berjalan dgn mudah ;D


Sempat juga kak rosesmenjamu anak2 saya dgn nugget tampura dan donut yg sedap itu walaupun kak rose kata "kuih beli kat kedai jer"...tak pe kak rose.. lagi pun tangan tak baik lagi.. terima kasih banyak melayan kami, buat susah kak rose jer..


Masa ni Nabil leka bermain game, bila suami kak rose buka desktop suruh dia bermain, apalagi tak lepas peluang lah dia...

Maaf ye kak rose, nabil ni lasak sikit, macam budak hyperaktif jer.. habis panjat sana sini, pada hal dlm kereta kakak nabilah siap pesan, nabil nanti duduk diam-diam ye... tak makan saman juga nabil ni.

Semoga kak rose cepat sembuh ye.. rindu lak dgn resepi masakan kak rose ;D










2 ulasan:

  1. sejuk mata tgk gambar anak-anak kat header tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam Nur,
      Itulah cahaya hidup akak Nur... penyeri di hati dan dimata ehe :D

      Terima kasih follow akak ye..

      Padam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)