Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 8 Mei 2013

WW : Cuit-cuit Hati Pilihanraya :D

Macam-macam perangai individu masa pilihanraya itu hari kan .... ini lah antaranya ...


Korek hidung dulu sapa suruh... dah dakwat kekal dilubang hidung
sah tak boleh mengundi lagi ni kih kih

Siap bergambar sebelum memangkah
(bukan jari saya ye)
Peace .... No Huru Hara ... Terbaeekkkk


Tunggu 5 tahun lagi lah pak cik bagi kasi TUKAR...
Hahhaha Alasan yang mengong..... :D
SENYUM SIKIT :)

Tq en google

8 ulasan:

  1. Assalam Kak..
    heheh...lucu plak..gelak2 sorang tgk pic kt atas tu:)

    BalasPadam
  2. hahaha..yang last tu kena periksa betol2..naya ni..

    BalasPadam
  3. Hahaa!lawak yg memghiburkan disaat-Saat ramai lg org tgh 'stress' dgn isu pilihanraya yg belum reda :D

    BalasPadam
  4. Yang pic last sekali tu memang tak masuk akal langsung.. dan2 tu nak ambil kesempatan.. hihihihi

    BalasPadam
  5. hehehe..kelakar la plak...mmg kreatif ... :)

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)