Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Ahad, 5 Mei 2013

Hari Raya 5 Tahun Sekali a.k.a Pilihanraya ;-)

Alhamdulillah dah selamat menjalankan tanggungjawab... mengundi petang hari ni orang tak ramai...
Tada nampak dakwat biru tu... tanda dah mengundi lah tu

Inilah tmpt mengundi saya Sekolah Kebangsaan
Kuang... teringat zaman sekolah rendah dulu..

Hehehe ni calon bebas kawan sekolah saya
dari darjah satu smpi tgkt lima... rumahnya
satu lorong jer dgn rumah mak saya..
nama panggilan nya ATOM ;-)

Anak beranak dah mengundi... mak saya kata.. kali pertama pakai quitek kuku ni hehehe
Kawan-kawan dah keluar mengundi ke....... Jom kita mengundi ;-)

16 ulasan:

  1. hehehe, dah lama tak dengar orang sebut quitek... masa kecik selalu guna :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe bahasa Mak akak Nur... quitek... akak masa kecil2 pun panggil yg sama... ;-)

      Padam
  2. Kita pun dah...berpeluh beratur panjang CH....huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Okje pergi pagi ke... akak pegi ptg tu yg tak ramai... Bila ken akak post di fb beratur pjg .. tu akak gi ptg..

      Padam
  3. Saya yg tak mengundi ni pun terasa hangat bahang pilihanraya. Mode berdebar nak tunggu announcement final results dr kejauhan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Disini Memang terasa terik bahang kepanasannya LL... tak sabar tunggu keputusannya... Moga Allah merestui apa yg dipilih... ;-)

      Padam
  4. seronok tengok kemeriahan....=D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Seronok hari raya a.k.a pilihanraya ehe ;)

      Padam
  5. Alhamdulillah...dah tertunai tanggungjawab pd negara..kan Kak..
    meriah je mengundi kali ni....:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye Atie dah selesai tggjwb kita.. kemeriahan terasa :)

      Padam
  6. seronok lak pergi mengundi... macam pergi beraya... hahaha

    BalasPadam
  7. tahniah!..apa2 pun semuanya dah selesai..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya BUNDA... tggjwb pd Negara dah selesai... sesiapa yg menang tu jln kan tggjwb sbgi pimimpin pulak kan ;-)

      Padam
  8. Ayu kluar undi awal sgt.. jam 7.30 pg dh kluar. jam 8.10pg dh selesai buang undi.
    rugi pulak xjumpa kengkawan sek..

    BalasPadam
  9. hehehe...quitek kuku..nape nampak mcm kat atas je...mcm noe..mcm inai tu...penuh ujung jari tu...belakang pun taruk gak..

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)