Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Jumaat, 31 Mei 2013

Panasnya.... layan tekak dgn tutti fruity ;)

Lepas sarapan tadi, pukul 10.30 kami 4 beranak buat projek pertama pergi Jakel utk cari kain pasang biat baju raya. Puas round 3 tgkt jakel, di tmpt bawah juga yg berkenan dihati...

Keluar dr jakel dah pukul 12 tghri, tgh jalan menuju ke kereta bdk 3 org tu ternampak pula tutti fruity... dah sibuk minta singgah di situ, lagi pun dah lama dia org minta, jadi layankan jugak ;-)

Lepas tu  pergi cari tudung di Aspirasihana... tudung belum dtg lagi yg terbaru, warna pun tak ada yg sama dgn baju tu... kata adik tu pertengah jun baru smpi... so tak beli lg... tunggu dulu ;-)
Tercapai hajat dihati mereka layan tutti fruity ni ;-)

Suka sungguh dpt layan tutti fruity ni...
kak nabilah tak sabar nak mkn tu :D

3 mangkuk ni RM 24.00

Inilah baju raya kami tahun ini..
Tema warna merah you ;)
p/s Kekawan semua dah beli baju raya :D

15 ulasan:

  1. errkkk lama tak makan.... terliur, nak makan sebelum puasa ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu Masya, sebelum puasa ni gi makan ;-)

      Padam
  2. manis kan??
    anak2 menggemarinya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang manis Sal... akak pun sudu sikit2 Kat bdk2 tu ;)

      Padam
  3. memang kegemaran budak2 ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah namanya aiskrim Bunda..... Memang kesukaan mrk ;-)

      Padam
  4. Hamboi CH...dahsyat tu...dah ada baju raya,...hehe
    OKje tak prepare apa2...beli siap ajelah...
    Tutti Futti kat ne tu?...Area OKje dah tutuplah!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe baju raya kena prepare awal hainom ;)
      Tutti fruity tu di seksyen 7, belakang Jakel tu hainom ...

      Padam
  5. Assallamualaikum kak Yatie..

    Suka juga tutti fruty tu tp kalau gi makan bawa anak2 kena pantau apa yg dia org amik.. silap2 sorang punya bekas boleh sampai puluhan ringgit..hahaha..yerlaaaa..semua benda nak diletak dlm mangkuk tu..hihiiii..

    Wah kak, dah ada baju raya yer.. Bagus2 persiapan awal. Taklah terkocoh2 nanti..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Akak pantau tu yg semangkuk rm8 ... kalau biarkan mahu semangkuk rm24 hehehe..

      Kena beli awal nanti tukang jahit tak ambil lak ;-)

      Padam
  6. terasa lama pulak tak pekena tutti fruti...huhu

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. Salam yati..wah,dah mula beli baju raya.K.Atie blm lg..tp ada ckp ngan HB tahun ni takmo lambat2 beli baju raya...kelam kbt jdnya :(

    BalasPadam
  9. wah! sedap nya budak2 tu makan Tutty Fruity.. sini takde ni Kak..telan liur je lah membayangkan..hehe..
    kain kami dah beli, tapi utk ayah & anak je.. utk sy belum ada...:)

    BalasPadam
  10. selalu juga nampak kiosk tutti fruiti tu.. tp buat2 tak nampak jelah mengenangkan harganya tu.. budak2 ni pun tak pernah minta.. mgkin sbb tak pernah tgk iklan dlm tv kot.. kalau masuk tv.. haa.. mulalah dorang sibukkan.. lgpun kitorang ni mmg jenis jarang outing..
    owhhh.. cantiknya kain pasang yg yati pilih tu... berkenan plak tengok.. selalu sy beli kain kat nagoya je.. belum pernah jejak lagi jakel kat sini.. tp kalau blk kg & pegi segamat adalah juga masuk jakel kat segamat...

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)