Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 29 Mei 2013

WW : Kain Palekat lalala Kain Batik lalala :D Moralnya


Moralnya subuh hari dah turun kelaut hehehe
p/s tak sempat nak story mory lagi.... kerja kat ofis banyak lagi huhuhu ....
     tengok jer gambar ni dulu ye :)

6 ulasan:

  1. rindu pula suasana pantai...huhu

    BalasPadam
  2. Tak de orang lagi masa tu ye.acik kalau kat pantai tak sanggup berkain batik..jenuh nak pegang ditiup angin he he

    BalasPadam
  3. amboi..dating ke?? pagi2 berkain ke pantai..bess nya...terus rendam kt laut tu pun bess gak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tapi pompuan tu mcm bukan yatie jer..mak ke?

      Padam
    2. hehehe tu mak saya dgn adik saya yg no 7 tu..:)

      Padam
  4. Bukan mudah nak tengok laut...hehe jangan lepaskan peluang sesekali!

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)