Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 17 Jun 2015

CARA SOLAT TERAWIH SENDIRIAN untuk KAUM IBU... Jom solat TERAWIH kekawan

12 ulasan:

  1. Salah satu istimewanya solat yg kita tunggu Yati inilah dia.
    Tak ada dibulan lain selain bulan ramadhan.
    Moga kita terus diberi kesihatan terbaik utk menunaikannya.

    BalasPadam
  2. terima kasih di atas perkongsian ini kak, memang ibu-ibu memerlukan ini... lebih-lebih lagi kalau ada anak kecil kann???

    BalasPadam
  3. terima kasih untuk entry ni dear..

    BalasPadam
  4. Bagus juga kalau buat sendiri tak payah nak berkejar2 untuk ke masjid.

    BalasPadam
  5. nampak gaya nya kali ni kena buat kat rumah jer la Yati.. kak rose mohon kongsikan kat blog ya..

    BalasPadam
  6. perkongsian yg bagus..In Sha Allah cuba buat kat rumah..dah jadi mak -mak ni..susah sikit nak ke masjid..serik pon ada klu bawak si afif..berlari sana sini..ngacau je..:)

    BalasPadam
  7. Acik kemasjid solat terawikh yatie..pi dgn suami

    BalasPadam
  8. mekasih utk pengkongsian nih kak...

    yelah kalu mcm dana yg ada anak kecik 4thn agak pyh nk bwk ke masjid.... tkt ganggu jemaah yg lain.... lbh senang bt di rumah... sambil2 dia tgk tv kite blh solat terawih kn

    BalasPadam
  9. Alhamdulilah. Terima kasih di atas perkongsian. Minta izin share di blog saya ya. Selamat menyambut Ramadhan :)

    BalasPadam
  10. Terima kasih..ana cedok sikit ilmunya dan do'a buat bekalan di sana.
    Aameen

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)