Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Jumaat, 26 Jun 2015

RAMADHAN DAY 09 : MENYEMAK SEMULA SENARAI SEMAK HARIAN BULAN RAMADHAN KITA ^__^

Assalamualaikum kekawan...
Semoga kita semua berada dalam rahmat Ilahi dan diberikan kesihatan yg baik..


Alhamdulillah dah 9 hari kita berpuasa.. apa kata kita semak semula senarai semak harian di bulan ramadhan kita..


Kita tandakan mana yg kita dah buat tu.. kalau ada yg lompong tak di buat tu .. kita usahakan bagi penuh sehingga akhir ramadan .. inshaAllah berjaya..


Dengan adanya senarai semak ni.. kita dapat mendisplin kan diri kita.. saya pun ada yg lompong tu.. contohnya target utk baca quran tu dan solat malam tu.. nak kena usaha lagi tu supaya terus istiqamah dengan jadual senarai semak saya ni..






8 ulasan:

  1. Lompong buat kita membaca Quran dan solat tak dpt nak elak Yati. Paling tidak seminggu tu terlopong - itu anugerah Allah beri pada kita. Tapi kita ganti dgn ibadah yg lain (hanya kita yg tahu) yg penting buat yg memberi ganjaran terbaik.

    BalasPadam
  2. Siap ada check list.. Alhamdulillah.

    BalasPadam
  3. bgs nih kak.... kalu terlopong inysallah blh baiki lg

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum,
    wahhhh....boleh guna cara ni lah

    BalasPadam
  5. siap ada checklist..terasa kerdilnya diri ini..

    BalasPadam
  6. Semoga yatie berjaya istiqomah

    BalasPadam
  7. Takut tengok checklist ni, macam banyak aje yang lompong. Bab baca AlQuran tu berazam jugalah nak cuba habiskan dalam bulan Ramadhan tapi nampaknya makin jauh tertinggal. Hari ni aje dah 13 hari kita berpuasa. Juzuk Al-Quran pun banyaknya nak kena kejar supaya dapat habis tepat masa!

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)