Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 1 Julai 2015

WW :: RAMADHAN DAY 14 : BERKONGSI DAKWAH

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada dalam rahmat Ilahi dan diberikan kesihatan yang baik..


Hari jumaat lepas ada HR panggil pakar pemakanan utk diet di bulan ramadan.. Jom saya kongsi dibawah dengan gambar slide jer ye..








6 ulasan:

  1. Kalau tengok tu kakak rasa kakak tak ada moreh sebab biasa kakak berbuka terus makan berat Yati. Lepas tu terus tak makan. Minum makan buah adalah.. itupun macam dah kenyang sangat. Makan lagi pagilah utk sahur.. - tak sihat tapi memang tak boleh makan lagi selepas berbuka..

    BalasPadam
  2. menu lps magrib tu kalu blh takmo amik nasi kui3... konon2 nk bg berat turun lah konon...

    tp sahur selalu dana mkn agak berat tp skrg cube nk telan kurma ngn roti je

    BalasPadam
  3. Selalunya saya bila berbuka makan nasi dan lauk-pauk lepas tu baru solat *_* Lepas solat Maghrib memang tak makan. Moreh pun takda. Bila bersahur pun hanya satu mug Milo panas dan kurma 1,2 biji. Itu ajelah...

    BalasPadam
  4. kakak pun takde moreh dah lepas makan berbuka tu aje ,tapi memang makanan berat lah .Agaknya kalau moreh juga alamat tak boleh makan waktu sahur jadinya.

    BalasPadam
  5. Ini tidak sokmo mcm makan tengahari hari haha.....
    Teringat zaman kecik dulu dengan zaman anak kecik, masa tu kalau buka mmg makan sampai nak muntah balik haha....jahil sungguh, malu dengan diri sendiri

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)