Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 29 Julai 2015

WW :: BUAH MATA KUCING VS BUAH PULASAN.. Santapan Raya Nabil ;)

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada dlm rahmat Ilahi dan diberikan kesihatan yg baik hendaknya.
Manis sungguh senyuman en suami... hahaha layan jer lah isteri seorang blogger *_*
En suamilah yg melayan budak berdua ni mkn buah mata kucing ni ;) gigih betul mereka makan dgn isi yg sedikit ajer tu.. 


Tengoklah isi buah mata kucing yg nipis tu.. dah nampak bijinya.. tak ubah mcm mata kucing, sebab itu dipanggil begitu kan..

Mak andak Esah adalah adik FIL..













5 ulasan:

  1. Ee ehhhh sedapnya mata meow..hihiii..
    Kita suka mkn buah ni yg bila di gigit rangup isinya

    BalasPadam
  2. sedap mata kucing & rambutang..tp buah2 tu semua buah larangan utk anak2 saya....semput

    BalasPadam
  3. Dua dari rumah yg kakak sewakan semuanya ada tanam pokok mata kucing tau Yati. Sekarang kakak tengok semua tengah berputik. Dalam sebulan-dua dah boleh dinikmatilah. Tapi mata kucing yg abang tanam ni tebal juga isi dia Yati. Kakak rasa belum betul tua jadi isi nipis. Kena tunggu kulit dia warna coklat. Kalau masih hijau memang nipis. Tapi mata kucing ini muda pun manis juga:)

    Moga aidilfitri tetap dirai dgn kesyukuran walau apa pun juga ujian..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang ini jenis buah mata kucing kampung kakzakie tu yg kecil Dan nipis je isinya.. yg mak saya tanam tu isinya tebal Dan bila masak kulitnya warna coklat kak..

      Benar kakzakie.. Semoga kita sentiasa bersyukur dan redha dgn apa jua ujian..

      Padam
  4. bila balik kampung, mewah dengan buah-buahan..makan puas-puas

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)