Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Selasa, 26 November 2013

HARI KONVO HARI YG BERSEJARAH... TAHNIAH

 Assalamualaikum kekawan... 

Semoga ceria dan sihat sejahtera... ini sebenarnya cerita minggu sudah menghadiri majlis konvokesyen adik ipar di UIAM pada 17 November 2013 itu hari... musim konvokesyen di setiap universitikan...
Keluar jer adik ipar ni dari dewan terus bergambar , yang masuk dalam dewan tu abah dan mak cik sahaja, hanya boleh dua orang jer kan yg dapat tiket masuk..

Bila dah selamat bergruadasi ni tersenyum rianglah bersama rakan kuliah kan... teringat pulak saya dulu-dulu masa hari konvo... hati berbunga riang ehe :)


 Kami menyaksikan dari dewan yg disediakan screen besar, Nabil kata macam orang tengok wayang ye mama, walaupun tak pernah bawa mereka tengok wayang... kak nabilah jer yg sporting utk bergambar...

Tengok budak dua orang ni teruja betul dengan bunga dan scrool mak cik atiqah nya... motivasi juga utk mereka berdua, Najeeha kata esok Jeeha pun nak pakai macam mak cik Tiqah :) Saya kata kena belajar rajin-rajin tau ...


Usai sudah majlis tu, sementara menunggu adik ipar bergambar dengan kawan-kawannya, kami pergi semula ke dewan ni, sejuk sikit, en suami sempat terlena didalamnya sebabnya balik kerja pagi ahad tu terus ke UIAM ni... mereka tiga orang ni berjimba-jimba lah diatas pentas ni, tengok nabil yg tak duduk diam, berlari-lari diatas pentas itu...



Mama ambil gambar kami dengan bendera tu kata budak dua orang ni, saya snap dari tempat duduk jer... hehehe rajin betul mama ni :)

Sekian cerita entri hari Selasa hahha...

12 ulasan:

  1. terigat masa konvokesyen dlu..cam dah lupa pengalaman belajar kat uni dlu..he3

    BalasPadam
  2. Memang hari konvo adalah hari yg paling indah utk dikenang. Mana tak Yati.. belajar dah puas dapat meraikan semua sebelum memulakan karier dgn sanak-saudara ramai mearikan... seronok.

    Tanhiah buat Tiqah..

    BalasPadam
  3. tengok dorang berdua ni kan kak dah macam kembar la,...huhu

    BalasPadam
  4. Tahniah untuk adik Yati...lepas ni sibuk cari kerja pula

    BalasPadam
  5. Assalammualaikum.. follow kat sini..

    BalasPadam
  6. Tahniah buat adik ipar akak.. semangat je bila konvo ni kan..menggamit kenangan masa zaman2 kta dulu..hehe

    BalasPadam
  7. Tahniah buat adik ipar tu CH...
    Memang seronokkan ...rasa berbaloi setelah berpenat lelah selama ni

    BalasPadam
  8. tahniah untuk adik ipar yatie..in syaa allah masa anak2 yatie akan sampai nanti..

    BalasPadam
  9. salam. ziarah.
    tahniah buat adik ipar..teruskan kecemerlangan lg..in sha Allah

    BalasPadam
  10. Bulan depan konvo kat Bradford ni pulak… tapi konvo kat sini sgt simple… tak byk protokol… agih2 skroll dah siap :)

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)