Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 20 November 2013

WW : SEJUKNYA TAHAN MANDI 15 MINIT JER..... ^___^

Assalamualaikum kekawan dan ceria selalu :)

Jom layan gambar :)













22 ulasan:

  1. wahhh..seronoknya Kak....budak2 mesti suka ni mandi....sejukk tu yg best..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Akak tak tahan Atie... Sejuk sgt.. cepat akak naik atas :D

      Padam
  2. bestnya..rasa nak ikut terjun gak ni..hehe..

    BalasPadam
  3. terasa sejuk sampai tulang sumsum...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye Lia.. akak baru celup kaki dah menggigil dagu. gggrrrr.. Sejuk.

      Padam
  4. Alahai Nabila, Najeeha dan Syahmi.... kalaulah auntie dapat join auntie boleh mandi lama-lama. Nampak jernih airnya tu...

    ps: kat mana ni Yati?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Di Wadi Samrah Janda Baik kakzakie.... hehehe nabilah seorang jer yg tahan kakzakie... dua org dgn mamanya dah lari naik atas... padahal dah tengahari mandi tu.....

      Padam
  5. sejuk ke tak..tetap nak mandi..budak2..he3

    BalasPadam
  6. tengok je gambo..saya yg rasa sejuk dan seronok.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang sejuk Ujie, tak pernah akak mandi sesejuk ini ggggrrrr gigil dagu dibuatnya ;)

      Padam
  7. seronok boleh main air...sejuk pun tak kesah dah ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Macam itik dorang ni Sarah bila jumpa air ehe ;)

      Padam
  8. salam...wah best dan seronoknya mandi sungai...!!kat mana tu?

    BalasPadam
  9. banyak gambar mengodaaa sungguh.. lama x mandi sungai huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jom mandi sungai Masya.. ajak famili masa cuti sekolah ni..

      Padam
  10. alahai syioknyer.. kejap nye mandi..
    ni kalau keluar dari air memang lapoler...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Akak yg kejap zila... Sejuk ;)
      Memang naik atas semua kebuluran... Bertambah mkn.. ;)

      Padam
  11. best nyer mandi sungai.. mesti budak2 yg seronok… sejuk tu belakang kira :)

    BalasPadam
  12. Tengok pun dah tau sejuk CH....lagi sekarang ni musim hujan!

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)