JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Khamis, 19 Disember 2013

A`FAMOSA PART 2 :: NABIL BERJIMBA DI WATER PARK

Assalamualaikum kekawan... ceria dan sihat semuanya :)

Entri hari ni nak cerita Nabil berjimba-jimba di water park... budak-budak bila dah jumpa air memang susahlah nak pisahkan... dah tau perangai mereka macam tu..kami makan tengahari dari bekal yg dibawa, sampai disitu dah pukul 12.30 tengahari, habis makan, kami singgah dulu di surau solat jamak zohor asar.. tau nanti susah nak ajak dorang balik kan... 

Encik suami yg melayan budak-budak ni berjimba didalam air ni... kira bapak itik lah tu hahhaha...


Tempat ni yg ada ombak tu.. kerap juga berombak kat sini 10 minit sekali berombak... suka betul melayan ombak dorang ni...


Ni cucu kakak saya yg pada mulanya takut ombak tu... lepas tu dah berani menangis pulak bila diajak balik... 


Saya dan kakak saya serta dua orang anak buah saya mencuba utk naik big ice cream... bagi saya cukuplah sekali saya naik... memang mencabar... kakak saya terus termuntah naik big ice cream ni... muka dah kuning masa turun tu, saya dah takut , cepat-cepat saya ambil air jirus mukanya... picit2 tengkuknya... aduh rasa menyesal pulak ajak dia naik... tapi itu lah pengalaman kan..

Disini saya tak banyak ambil gambar... sebabnya banyak melayan budak2 kat situ..




11 ulasan:

  1. amboiii Nabil, siap berjimba lagi kan... punya seronok mandi-manda ye kak...haha.. seronoknya...:)

    BalasPadam
  2. Macam itulah Yati... kalau anak-anak lasak tak ada rasa apa. Dari takut jadi berani kalau main macam ni. Tapi kalau macam kita yg mak-mak ni dari berani jadi takut terbalik hihi....

    Nabil dgn kakak-kakak dia mesti happy dan cerita sampai hari ini pun tak sudah kan.. anak kakak yg dah besar pun macam tu apa lagi anak-anak Yati.

    BalasPadam
  3. Salam kak yatie.. seronoknyer.. tun paling sukaaa sgt pegi water park. sedih dkt area dekat2 bintulu xde water park

    BalasPadam
  4. akak naik? waaa...kagum saya. saya memang tak beraniiii..haha

    BalasPadam
  5. salam singgah. cuti sekolah ni memang sangat best. tambah2 lagi anak2 dah besar. my twins baru masuk umur 2tahun, tak sabarnya nak tunggu besar sikit untuk jalan2 ^_^

    BalasPadam
  6. Kalau OKje mmg le idak berani naik ice cream tu CH......tengok pun dah seram weyh!...

    BalasPadam
  7. salam yatie..
    best kan pi main air kat A'famosa ni,bermain air alah2 berombak macam kat pantai kan!..saya penah naik big ice cream tu..masa meluncur ke bawah,macam nak gugur jantung ni hehe..:)

    BalasPadam
  8. Saya dh 2 3 kali ke melaka x menyempat lagi nk singgah sini. Mmg menarik katanya..

    BalasPadam
  9. kat tempat gini memang tak banyak gambar yang diambil... sebab payahkan baik tengok budak2tu.. risaukan...
    ooo kalau kitapun tidakler... rasa nak luruh jantung...

    BalasPadam
  10. Memang takkan naik benda2 macam big ice cream tuuuu... penakutttt hehe...

    BalasPadam
  11. budak2 dapat main air, mmg bercinta nak ajak naik…
    Best nyer naik gelungsur aiskrim tu… saya pernah ajak hubby naik benda lebih kurang mcm tu…. ingatkan nak ulang kali kedua, tapi dia dah surrender…. huhuhu

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)