Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 22 April 2015

ADAB-ADAB MEMASAK..

14 ulasan:

  1. terima kasih kerana berkongsi sesuatu yang bermanfaat seperti ini

    BalasPadam
  2. islam telah menetapkan semua peraturan hidup dgn begitu tertib sekali..

    BalasPadam
  3. info yang baik kak..semua kena jaga adab kan

    BalasPadam
  4. Salam Kak... wah.. boleh di praktikkan nnti bila memasak.. tq sharing kak:)

    BalasPadam
  5. Terima kasih yatie kongsi info in shaa Allah kak zai praktikan.

    BalasPadam
  6. Kakak semalam pun dpt WS tentang ini Yati.
    Anak kakak tanya kakak ada buat ke? Kakak kata yg baca masa masak tu adalah tapi solat 2 rokaat sebelum masak tak pernah lagi..

    BalasPadam
  7. terima kasih kak..berkongsi info..yang bc masa masak nasik tu biasa tp belum pernah solat sunat sebelum masak

    BalasPadam
  8. info yang sgt bagus.. tetiba rasa mcm insaf seketika bila asyik makan kedai je....
    thanks.

    BalasPadam
  9. terima kasih yatie atas entry ini ,terus kakak berkongsi info ini bersama anak kakak Iqa yang ada dengan kakak ni .Sepanjang dia berbulan2 duk rumah ni dia lah yang selalu masak nasi ...

    BalasPadam
  10. Wahhh banyaknya doa yer... saya selalu selawat & baca alkauthar jer huhuu

    BalasPadam
  11. Kalau di amalkan oleh peniaga restoren, Insya Allah berkat bisnes

    BalasPadam
  12. Kalau sekali tengok memang macam banyak dan tertib adab-adab memasak ni. Bagus juga CH berkongsi ilmu ni, manalah tahu boleh dipraktikkan. Kalau tak dapat semua, dapat beberapa pun jadilahkan buat permulaan.

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)