Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Ahad, 5 April 2015

KEK MILO KUKUS

Assalamualaikum kekawan...
Semoga kita semua berada dalam rahmat Ilahi dan dil
berikan kesihatan yg baik..
Selamat berhari minggu kekawan .. apa nak buat kek ke hari ini ?..
Jom cuba buat kek Milo Kukus ni.. nampak macam sedap jer kan kekawan.. dapat dari kawan dari whatsapp kita kongsi kat sini pulak :)



16 ulasan:

  1. boleh cuba ni sebab mudah sngat resepinya....

    BalasPadam
  2. Nampak sedap... Dlm pantang lg.. Bole mkn kek ke tak ek? Hehe

    BalasPadam
  3. Sebulan lepas pernah tengok resepi yang hampir serupa ini dalam FB. Kemudian tunjuk kat anak dara saya yg berusia 16 tahun itu. Bila pulang dari masjid lepas solat Maghrib terhidu aromanya yg sunggup sedap. Kek Milo dia memang menjadi!!

    BalasPadam
  4. nyum2..apa yg berkaitan dengan Milo n coklat ramai yg suka!

    BalasPadam
  5. senang dan sedapp hihihi.. tp x pernah cuba lagi ... sebab dah jarang beli milo

    BalasPadam
  6. saya sudah cuba resepi ini...tapi, entah mana silapnya, kek saya jadi bengkang milo kukus...rasa sedap tapi keras, tak naik..

    BalasPadam
  7. Cuba try pulak Kek Neslo Kukus! hahaha

    BalasPadam
  8. Waaaa...sedap je sy tgk kakk...

    BalasPadam
  9. Asal ada perkataan Milo je saya rasa memang sedaplah sebab saya suka Milo. Nak save juga ni, manalah tahu terbuka hati nak buat kek kat rumah :)

    BalasPadam
  10. Tengok resepi, mesti lembab kek ni jadinya.... Moist gitu. Cubalah CH pas tu share hihi

    BalasPadam
  11. wuuuuu yang leleh2 coklat tu yang menggoda sangat.. kalo buat topping mesti
    anak2 buat curi yang tu dulu..

    BalasPadam
  12. Salam . Sy rasa air panas satu cawan tu takperlu . Sebab kek tak jadi . Tgh2 nye cair .. mcm lava kek jadi nye .😯

    BalasPadam
  13. Salam . Sy rasa air panas satu cawan tu takperlu . Sebab kek tak jadi . Tgh2 nye cair .. mcm lava kek jadi nye .😯

    BalasPadam
    Balasan
    1. Akak letak air panas elok jer jadi kek tu.. tak pulak berlubang ditengah-tengah tu..

      Padam
  14. Kalo tak letak soda berkarbonat , letak baking powder saja boleh kah ? sbb terlupa beli

    BalasPadam
  15. Kalo tak letak soda berkarbonat , letak baking powder saja boleh kah ? sbb terlupa beli

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)