Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 1 April 2015

WW : 1 APRIL 2015... Hari Ini Dalam Sejarah :)

Assalamualaikum kekawan...
Semoga kita semua berada dalam rahmat Ilahi dan diberikan kesihatan yg baik..



13 ulasan:

  1. Ganti Solat Tertangguh jika perlu....

    BalasPadam
  2. waalikumsalam yatie semoga sejahtera selalu..

    BalasPadam
  3. He he he...macam-macam yang dapat dicipta dari abbreviation GST ni...

    BalasPadam
  4. ada juga hikmah GST ni..hihihi

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah...sejak bini tidur di sebelah ni abe kie x pernah tertinggal solat subuh..

    BalasPadam
  6. kelakar hulk pakai kain pelekat.. hahaha

    BalasPadam
  7. betul tuh akak..patut risau GST tuh dari risau GST dari kerajaan..ngeee

    BalasPadam
  8. betul tu..gst nak risau apa sangat.nak tak nak kena hadap gak.haha

    BalasPadam
  9. Hihi.....yelah kan yg tu patut tangga pertama kena risau tu. Mmg patut pun Pak Aji dah jadi hulk hihi

    BalasPadam
  10. Hahaha..macam-macam makna GST ni yerk. Semuanya kelakar kecuali GST yang sebenarnya :)

    BalasPadam
  11. haaaa hamek.. ni baru betul ehehe..

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)