Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 6 Julai 2016

DARI JAUH KU MOHON KEMAAFAN 😊😍❤

Entri melekat sehingga 11/7/2016 :)
(entri baru ada dibawah)

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada dalam rahmat Ilahi dan dikurniakan kesihatan yg baik jua..

Diam tak diam dah 25 hari kita berpuasa.. semakin hampir ramadhan mubarak ini akan meninggalkan kita.. pilu pula rasa dihati.. inilah bulan madrasah buat kita.. mendidik hati supaya lebih bertaqwa kepada Pencipta yg satu... Allah Rabbul Jalil..

Jadi dengan kesempatan yg ada 5 hari ini..
Saya menyusun sepuluh jari..
Memohon kemaafan kepada kawan-kawan alam maya saya..
sama ada yg menjadi follower saya dan juga silent reader saya..
Sekiranya sepanjang penulisan saya ini ada yg menyinggung perasaan kekawan semuanya..
Begitu juga jika ada gurau senda saya ketika meninggalkan komen di blog kekawan.. ada yg terguris hati..

Justeru itu, kemaafan, keampunan yg amat sangat saya mohon
daripada kekawan semua.. 
Apa yg kita harapkan semoga amalan yg kita lakukan diterima oleh Allah s.w.t...
Tidaklah ia menjadi amalan yg sia-sia..
Allahu.. takutnya saya :(

Salam Aidilfitri buat kekawan semua..
Berhati-hati dijalan raya bagi yg balik berhari raya dikampung..

InshaAllah saya juga akan pulang kekampung en suami pada hari Isnin, sambil menjemput kakak ipar di airport untuk pulang beraya bersama. Sepatutnya hari raya ini giliran di tempat saya, tetapi apabila kedua orang tu saya telah pergi meninggalkan kami pada tahun lepas, jadi pulang lah berhari raya dikampung en suami, tambahan masa balik kampung , FIL pun kata, abah ni pun 3 4 tahun jer lagi.. aduh sedih pula mendengar katanya.. ye lah sementara ada inilah kita menziarah orang tua kita, biar pun abah mertua.. ia nya tetap seperti abah sendiri.. 

"DARI JAUH KU POHON MAAF"

p/s Entri terbaru ada dibawah ye :)

30 ulasan:

  1. wawa pun minta maaf juga..")

    BalasPadam
  2. selamat hari raya kak..maaf zahir dan batin ye kak..esok yaya balek kampung da..doakan ye...

    BalasPadam
  3. Maaf zahir batin CH, selamat berhari raya dan berbahagia bersama keluarga serta sanak saudara..

    BalasPadam
  4. Selamat hari raya maaf zahir batin dari kak rose sekeluarga...
    Berhati2 memandu masa balik kampung....kak rose cuma dapat balik dipagi raya nanti...huhu

    BalasPadam
  5. SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN YATI..SEMOGA RIANG RIA MENYAMBUTNYA...

    BalasPadam
  6. selamat hari raya maaf zahir batin :)

    BalasPadam
  7. Selamat bercuti.
    Hati2 memandu.

    BalasPadam
  8. selamat hari raya..nanti sy amik kad raya ..utk wat koleksi kwn2 punya kad raya

    BalasPadam
  9. Selamat Hari raya buat Yati dan keluarga
    Mohon kemaafan salah dan silap kakak juga.

    BalasPadam
  10. selamt hari raya kak....

    akak siap ucap selamat hari raya kt blog dana, ingat aakak dh cuti dh...

    BalasPadam
  11. Salam Aidil Fitri Kak.. sayu plak rasa hati...
    mohon maaf juga andai ada salah silap sepanjang perkenalan alam maya kita.. 0-0 ya kak...
    berhati2 balik kampung..moga selamat semuanya..amin..amin

    BalasPadam
  12. awalnya kak ucap selanat hari raya...
    saya pon ucapkan selamat hari raya pd akak sekeluarga..

    BalasPadam
  13. Salam lebaran daripada PC untuk akak sekeluarga juga ya..MAAF ZAHIR BATIN :)

    BalasPadam
  14. Julia pun nak mohon ampun dan maaf ye...jika sepanjang perkenalan di alam maya ada penulisan ju yang menguris hati hehehe...maaf zahir dan batin

    BalasPadam
  15. Selamat menanti kedatangan Aidil Fitri! Yati.

    BalasPadam
  16. selamat hari lebaran buat akak dan seluruh keluarga...moga akak bergembira di lebaran ini...pandu dengan hati2 ye...tiada satu pon tulisan akak yg buat saya kecil hati...seronok dpt kenal akak kat sini...saya pon nak mohon maaf sekiranya ada melakukan kesilapan tanpa sy sedari...maklum le saya ni kekadang kuat nau begurau...maaf ye kak :)

    BalasPadam
  17. noe pun minta maaf sekiranya ada komen2 yang menyinggung perasaan. kosong2 yer. Elok la balik umah FIL tu...dia mesti terasa lagi orang yang tersayang telah pergi...apa2 pun selamat bergembira di hari raya nanti...

    BalasPadam
  18. salam adilfitri buat akak sekeluarga

    maaf zahir n batin

    lya doakan moga selamat smpai k kampung halaman nnti

    BalasPadam
  19. selamat hari raya kak
    maaf jika ada salah dan silap ketika memberi komen ye

    BalasPadam
  20. selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin...

    selamat memandu ketika balik kampung ye...

    BalasPadam
  21. aida pun nak wish selamat hari raya ekk.
    sepanjang kita berkawan di alam maya , kalu ada aida tersilap komen ke apa ke , aida minta maaf ekk :)
    drive safely. moga gembira di hari raya in shaa Allah...

    BalasPadam
  22. Samalah kita.sejak kedua mak pak sy tak ada setiap tahun memang berhari raya dirumah mertua dulu..apa pun takpe kan..janji dpt beraya..raya kedua nti sy baru balik kmpg sendiri

    Selamat hari raya maaf zahir batin juga dari saya.Hati2 tau memandu balik kmpg nanti

    BalasPadam
  23. Samalah kita.sejak kedua mak pak sy tak ada setiap tahun memang berhari raya dirumah mertua dulu..apa pun takpe kan..janji dpt beraya..raya kedua nti sy baru balik kmpg sendiri

    Selamat hari raya maaf zahir batin juga dari saya.Hati2 tau memandu balik kmpg nanti

    BalasPadam
  24. Selamat hari raya...
    Nur juga ingin memohon maaf jika ada terkasar bahasa

    BalasPadam
  25. Weyh mak.....cepat nampaknya buat entry mintak maaf......Tak sabar nak balik Melakalah tu hihi....

    Jangan ado yg tertinggal pulak, biskut raya dah masukkan ke belum? Kasut, tudung? Kang org Melaka ckp, menantu sapolah tak vouge dipagi Raya tu. Ruponyo tertinggal tudung baru haha...Mak balik Raya kedua weyh!

    Den pun mintak maaf jugak yo, maklumlah namanya pun manusia biasa...

    Selamat Hari Raya CH...

    BalasPadam
  26. Samalah dengan saya kak, mohon ampun dan maaf andai ada tersalah kata semasa komen2 kat blog nih

    BalasPadam
  27. salam aidilfitri kak.. maaf zahir batin..
    selamat berayaa and take care =)

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)