Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 10 Julai 2013

WW : Cantek tak kad raya kak tonnn ehe :D





p/s relaven ke kad raya zaman skrg ni kekawan ;)

11 ulasan:

  1. assalam yatie..lama dah tak guna kad raya kan..main sms je

    BalasPadam
  2. Ye kan acik, asyik sms dgn FB jer kita bagikan ucapan... tahun ni kasi tukar, saya dpt lebih 20 keping lad dr ofis... pd siapa akan ku beri ucapan ni ehe :p

    BalasPadam
  3. dah lama x dpt kad raya lorr...SMS pon dah jrg..FB..fesbuk..mukabuku..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nanti akak hantar kat. Mar.. email alamat ye ;)

      Padam
  4. saya masih lagi hantar kad raya utk orang2 special.. ada sentimental value gitu... nak kad raya, boleh?

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh, email alamat Nur pd akak tau... bukan main2 ni ;)

      Padam
  5. rasanya best pulak kalau dapt kad cam dulu2 pastu gantung masa hari raya..huhu..dulu berenti antar kad rasa lepas baca artikel dr x lecturer tulis pasal banyak pokok akan dugunakan utk buat kad..huhu..masa tu konon2nya pencinta alam..

    BalasPadam
  6. lbh suka kad raya kerana ia punya nilai2 sentimental..ikhlas dari pengirimnya..berbanding e card atau sms..

    BalasPadam
  7. Cantik lah Kak...
    suka klu dapat kad raya...tapi dh jarang org bagi kan?...:)

    BalasPadam
  8. Baru beli semalam nk _kasi anak bujang kat asrama

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)