Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Selasa, 9 Disember 2014

DOA DEMAM PANAS

Assalamualaikum kekawan..

Semoga kita semua berada dalam rahmat dan lindungi Ilahi jua..


Sekarang ni dah musim deman kan kekawan.. cuaca tak menentu hujan panas jer kan.. jadi anak2 mudah sangat dapat demam.. semua itu rezeki juga kan..



Hari Jumaat itu hari jemput kakak Nabilah dan Najeeha di Madrasah pun mereka batuk dan selsema.. jadi masa hantar mereka hari minggu tu bekalkan juga mereka ubat.. air minerel, makanan kesian juga dengan mereka tu.. penuh juga satu beg en suami sediakan utk makanan anaknya.. takut anak2 kelaparan en suami ni..


Lepas tu kak Nabilah minta saya masakan goreng telur rebus berlada ni.. ini telur rebus kenduri rumah Kak Ateh saya tu lah :)
Kesukaan kak Nabilah goreng telur rebus macam ni..

Bila kakak dua orang ni dah balik ke madrasah ni terasa lak sunyi rumah ni.. bangkit pula rasa rindu didalam hati..




12 ulasan:

  1. tq for shariing doa. sedap pulak nampak telur sambal ni

    BalasPadam
  2. Kakak hari itu pun telur dari majlis kahwin masak kurma tambah kobis sebab kalau tak dibuat macam tu tak ada yg nak makan..

    Ada satu ustaz tu Yati dia kalau sakit kepala atau sakit perut tak pernah makan ubat. Dia buat air sendiri, baca doa dan minum.

    BalasPadam
  3. Terima kasih atas perkongsian doa itu.

    terasa sayu plak hati saya bila baca part anak2 dh masuk asrama nih.
    kalo boleh x nak hantar anak2 saya masuk asrama awal sgt. biar dorang masuk U nanti baru duk hostel. hehehehe

    BalasPadam
  4. terima kasih yatie..semoga anak2 yatie kembali sihat

    BalasPadam
  5. alhamduLILLAH.. moga kita semua dapat amalkan doa ini bersama-sama.. :))

    BalasPadam
  6. TQ share info yang bagus ini.. Moga anaknya cepat sembuh.. Sedap plak tgk telor rebus goreng tuh.. :)

    BalasPadam
  7. salams, tksh sudi share ilmu....besar pahalanya....
    semoga kakak cepat sihat....tgk telor berlada tu memang nampak sedap....

    BalasPadam
  8. Tulah CH....bila mereka tak de depan mata, mulalah merindu tp seronok apa perasaan cenggitu CH....
    Sebenarnya mereka pandai mintak mintak kita masak cengginilah jadi kita rindukan mereka kan CH...

    BalasPadam
  9. Biasanya bila seorang anak demam keberangkalian untuk anak lain dijangkiti sangat besar. Selain dari berdoa dan pengambilan ubat langkah bagi mengelakkan kemungkitan anak lain dijangkiti juga perlu diambil seperti mengelakkan perkongsian makanan dan minuman serta objek...

    BalasPadam
  10. Semoga anak yatie cepat sembuh. Elok juga buat air penawar sendiri baca ayat2 suci al quran.

    BalasPadam
  11. Bila anak jauh dari mata, memang susah hati apalagi kalau tahu tak berapa sihat. Tengok telur rebus berlada buat Nabilah tu, rasa terliur juga.

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)