JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Sabtu, 13 Disember 2014

PETUA MERAWAT KENCING MANIS

Assalamualaikum kekawan..

Selamat berhujung minggu kekawan.. masej ni saya dapat

dari group whatsapp saya.. jadi saya kongsikan disini .. 

semoga memberi manfaat utk kita semua..





Petua Merawat Kencing Manis Dengan Bendi
Bendi dapat mengurangkan paras gula dalam darah. Jika anda ada penyakit kencing manis, cuba amalkan petua ini.
Ambil 2 batang bendi, kerat bahagian atas dan bawah. Kelar-kelar bahagaian tengah kedua-dua bendi dan masukkan ke dalam gelas berisi air. Tutup gelas dan biarkan semalaman pada suhu bilik. Keesokan paginya keluarkan bendi dari gelas dan minum air tersebut sebelum sarapan pagi. Amalkan setiap hari. Anda akan lihat hasil bacaan gula menurun dalam masa 2 minggu.
Selamat mencuba 

5 ulasan:

  1. ingatkan bendi ni bagus utk memudahkan bersalin je rupanya boleh rawat kencing manis..

    BalasPadam
  2. Tak tahu pun pasal ni. Tapi saya memang pelik mak saya. Kuat gula sejak muda tapi takda pulak kencing manis. Kawan pejabat saya ni orang Jepun, tapi gula dalam darah tinggi. Pelik sungguh. Nak kena beritahu kawan saya petua ni...

    BalasPadam
  3. ohh...bagus rupanya yer..... kalau buat asam rebus tak boleh ke?...selera sikit nak makan hihi

    BalasPadam
  4. Salam semua saya syor kan kalau kena kencing manis yg tinggi atau kaki luka berair nak kena potong akibat kencing manis cuba wasap atau call saya En Mohd Zuhairi bin Noordin 0174687570 Insya Allah harga mampu milik kita bagi gula turun dan luka tu akan cepat kering balik dan baik dalam tempoh kurang pada seminggu saja..Insya Allah berkesan dan jika ada pesakit yang kencing manis tinggi yang tidak ada luka pun kita akan turun kan gula bagi terkawal sama

    jom kita rawat kan dengan minuman herba ladang dan herba hutan (JAMINAN RASA TIDAK PAHIT)

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)