Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Jumaat, 18 September 2015

Jawapan kepada IMAM MASJID NEGARA KENA TAMPAR???




Inilah rupa lelaki yg menampar Imam masjid negara sewaktu solat jumaat tadi .. smpi pengsan kena belasah.. dibawah adalah perkongsian wasap group..

Maklum kejadian (1)(L) w/negara India Menampar Imam Masjid Negara semasa Solat Jumaat di Masjid Negara KL

Thsl Rpt : 31194/15
Tarikh / Masa : 18/09/15 @ 1514hrs
Peg Penyiasat : Insp Izwan B Paijan
Klafikasi Kes : 323/506kk

Butir2 Pengadu :
Nama : Mohd Zuhairee B Mohd Yatim
Kp No : 760218-04-5001
Umur : 39 Tahun
Alamat : 2-1 Komplek Kediaman Imam Masjid Negara Jalan Lembah 50480 KL

Fakta Kes :
Pada 18/09/15 jam lebih kurang 1330hrs semasa pengadu sedang menjalankan tugas sebagai Imam Masjid Negara dan sedang mengetuai pembacaan Solat Jumaat di Masjid Negara KL. Apabila sampai di rakaat pertama tiba-tiba telah datang (1)(L) w/negara India telah menolak badan pengadu. Kemudian pengadu cuba balik untuk berdiri di tempat asal dan pengadu dapati (L) tersebut terus menampar muka pengadu dibahagian pipi sebelah kanan dengan kuat sehingga menyebabkan kepala pengadu sakit. Hal ini telah menyebabkan solat jumaat yang berlangsung terganggu seketika dan kemudiannya diteruskan semula. Kemudian (L) tersebut telah ditarik keluar dari masjid oleh pihak maintanance yang bertugas di dalam masjid. Kemudian (L) tersebut telah diserahkan kepada pihak polis yang bertugas disitu.

Tangkapan Polis :
Tangkapan telah dibuat oleh anggota Polis Trafik yang bertugas di Point Duty Masjid Negara.

Butir2 Tangkapan :
Nama : 
Pp No : Tiada
Tarikh Lahir : 23/02/1984
Umur : 31 Tahun
W/negara : India (Kashmir)

Tangkapan kemudiannya telah dibawa ke Balai Polis Tun HS Lee untuk tindakan lanjut.

Hasil Siasatan :
Siasatan awal dapati saspek telah pergi ke Masjid Negara untuk Solat Jumaat dan berada di saf kedua semasa solat jumaat berlansung. Kemudian saspek telah pergi ke saf hadapan dengan menolak salah seorang jemaah yang sedang solat. Selepas itu, saspek terus pergi kearah pengadu (Imam) dan telah menolak penfadu dari tempatnya dan cuba mengambil pembesar suara yang dipakai oleh pengadu. Saspek kemudiannya telah menampar muka pengadu sebanyak 1 kali dan terus mengambil alih tempat imam untuk mengimamkan solat tersebut. Seterusnya saspek terus dibawa keluar oleh maintanance Masjid Negara yang bertugas disitu.

Siasatan juga dapati saspek nampak seperti tidak betul dan bercakap seorang diri. Menurut saspek semasa solat tersebut dia telah terdengar suara halus memintanya untuk menjadi Imam semasa Solat Jumaat tersebut berlansung.

Tindakan Polis :
Laporan Polis telah dirujuk kepada Pegawai Penyiasat Insp Izwan B Paijan dan tangkapan telah diserahkan kepada pegawai penyiasat untuk tindakan lanjut.

4 ulasan:

  1. bisikan syaitan tu ... bisikan mcm tulah antara penyebab seseorg jadi gila ...

    BalasPadam
  2. Tak betul kot lelaki tu....kalau betul tak jadi gitu rasanya ek....
    Memang patut pun kena pukul lelaki ni masa nak bawak masuk keta polis. Awak ada tengok video yg dia kena belasah tak CH? Yelah....dahlah bermastautin kat sini, buat onar.pulak tu

    BalasPadam
  3. Memang sakit jiwa lah tu ,kalau x tak mungkin buat onar org tengah solat....dah lah pedatang pulak tu.

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)