Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Isnin, 7 September 2015

4 September Datang Lagi.... Moga Usia Mu Dirahmati Ilahi...

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada dalam rahmat Ilahi dan diberikan kesihatan yg baik...


Pada hari Jumaat 4 September 2015, genaplah usia Sofea Nabilah 13 tahun.. sekejap jer masa berlalu.. Namun begitu pada hari Jumaat tu saya kena pergi berkursus.. saya hanya sempat menelefon Nabilah untuk mengucapkan hari lahir kepadanya..
Sempat juga dia bertanya.. "Bila mama nak celebrate besday kakak ni ?"... "InsyaAllah bila mama balik hari ahad ye , boleh tak?"..
"Okeylah" balas Nabilah..

Pada hari ahad tu saya sampai dirumah pukul 2.30pm, dah suruh en suami yg beli kek tu.. atas permintaannya nak kek hello kitty pada mulanya.. tetapi kedai kek tu tutup.. dia minta pulak Baskin Robbin.. cari yg paling murah pun RM90.00..
Oleh kerana tak panggil sesiapa pun.. tu yg diminta BR kek tu.. dan Pizza Dominos.. saya masih lagi kepenatan.. buat lah seringkas mungkin..

Buat anakanda mama..
Sofea Nabilah..
Selamat hari lahir mama ucapkan..
Semoga dirimu menjadi anak yang solehah..
Seorang yg taat kepada perintah Allah ..
Jadikan lah agama sebagai pegangan hidupmu..
Janganlah kamu terpedaya dengan kehidupan dunia yg sementara..

“Wahai anakku!
 Bukanlah satu kebaikan namanya bilamana engkau selalu mencari ilmu tetapi engkau tidak pernah mengamalkannya. Hal itu tidak ubah seperti orang yang mencari kayu api, maka setelah banyak ia tidak mampu memikulnya, padahal ia masih mahu menambahkannya.” Pesanan Luqman Al Hakim



17 ulasan:

  1. happy 13th's birthday utk sofea nabila..smoga jd ank yg solehah..sedap kek eskren baskin robbin

    BalasPadam
  2. eppy belated birthday utk sofea nabilah... moga jd anak yg solehah n berjaya....

    kek BR mmg mahal kan kak... tp udah itu yg diminta yg teringin dia nk mkn kan...

    BalasPadam
  3. Hepy Bezday Nabila....moga makbul doa mama tu....
    Patutlah lain macam jer rupa keknya tu. Rupanya Baskin Robin.... Amboi CH..... confirm puaslah awak makan ice cream yek hihi.....

    BalasPadam
  4. happy belated birthday sofea..jaga diri baik baik.. jadi anak yang solehah, taat pada perintah Allah dan kedua ibu bapa..

    BalasPadam
  5. Hepi bezday sofea nabilah...nama yang indah.
    Moga panjang umor murah rezeki dan menjadi anak yang solehah

    BalasPadam
  6. Hepi besday sofea nabilah...
    anak yang membahagiakan dan menyejukkan ibu bapa..

    comel keknya.
    Ingatkan kek panda..hehehe
    kek BR.syokkkk nya

    BalasPadam
  7. Selamat Hari Lahir Sofea Nabilah...semoga terus2 menjadi anak kebanggaan ibuayah..

    BalasPadam
  8. bestnya kakak dapat kek baskin robin... Happy birthday kakak

    BalasPadam
  9. Ohh... anakanda Nabilah dgn auntie beza sehari aje.
    Agaknya kita punya sifat sama kot hihi...
    Harapan mama dan keluarga sama macam auntie juga
    Jadi anak terbaik, mentor pada keluarga dan beroleh bahagia dunia & akhirat

    Happy birthday sayang..:)

    BalasPadam
  10. Happy 13th birthday Nabilah.... semuga terus menjadi kesayangan mama dan abah yang berjaya di dunia dan akhirat..... Aamiin.

    BalasPadam
  11. selamat hari lahir ke 13 buat kakak Nabilah...
    Semoga membesar jadi anak solehah yang membahagiakan ummi dan ayah :)

    BalasPadam
  12. Happy belated birthday buat nabila. Semoga menjadi anak kebanggan ibubapa amin.

    Sama bulan tarikh lahir kita ya.

    BalasPadam
  13. Hapy birthday sofea..9hh sedsonya kek..pozza lagi..nyum nyum semoga terus cemerlang menjadi anak solehah

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)