Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 9 September 2015

WW :: UBAT SEMULAJADI DI RUMAH ....

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada dalam rahmat Ilahi dan diberikan kesihatan yg baik hendaknya..








14 ulasan:

  1. wow! bestnyaaa... banyak manfaat buah-buahan yang mudah didapati ni kan.. tq for sharing.. :))

    BalasPadam
  2. Bnyk ubat semula jadi ni kan....tapi kita ni selalu nak senang beli je wlpun tau ubat2 mestinya dh mngandungi bahan kimia.

    BalasPadam
  3. Bnyk ubat semula jadi ni kan....tapi kita ni selalu nak senang beli je wlpun tau ubat2 mestinya dh mngandungi bahan kimia.

    BalasPadam
  4. CM tak suka makan pisang!! pelik tak he he..tapi pokok belimbing buluh ada..tgh bunga skrg..boleh le CM tenyeh2 kt jari jemari ni nanti.

    BalasPadam
  5. Salam singgah pagi dr http://seindahcerita.blogspot.com/
    Nak yg untuk bulu mata tu sbb bulu mata kte pendek ...hihi

    BalasPadam
  6. kak, pict yg 1st tu dulu masa zaman sekolah saya suka tenyeh dekat kening dan bulu mata kononya nak melentik2 bulus mata :)

    BalasPadam
  7. bahan2 yg mudah di jumpai tanpa was2 utk di gunakan

    BalasPadam
  8. Bestnya petua2 ni. Bahan2 pun tak susah carik. Tinggal rajin dgn tak je. Hehe..

    BalasPadam
  9. Petua selulit itu kakak baru tahu Yati.
    Yg lain kakak macam dah tahu cuma tak rajin nak praktikkan
    Dulu masa muda memang rajinlah..

    BalasPadam
  10. p/s resto burger tu x de kat shah alam. so far ada kat damansara damai (sblh mcD) dan sg buloh shj

    BalasPadam
  11. dulu masa sekolah suka sapu lendir pokok lidah buaya kat muka. hihihi dah ngalahkan orang pompuan lak rasanya.

    BalasPadam
  12. Belimbing buluh tu mmg banyak depan rumah, tp jiran punya hihi.....bukan nak sental kuku je CH...nak sental daki badan pun cukup tu rasanya haha...

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)