Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 2 September 2015

WW :: MACAM SENANG JER...Jom buat KOPI AIS


Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada dalam rahmat Ilahi dan diberikan kesihatan yg baik hendaknya..



10 ulasan:

  1. alamak kak sempoinyer.....


    menarik ni ...leh try...lieya ni dah le suka kunyai ais...kang leh buat kiub ais berperisa plak hahaahahahaha

    BalasPadam
  2. ha ah, kopi yang tak habis... boleh bekukan.. lepas tu blend jadi kopi ais... menarik!

    BalasPadam
  3. Cuma nak tunggu kopi cair lambatlah sikit Yati
    Sebenarnya anak dara kakak dah buat cara ini Yati. Tapi itulah sekali nak minum lambat aisnya nak cair. Minum susunya dulu:)

    BalasPadam
  4. syok jgk kan kak... tp jarang nyer dana bt kopi o pekat gini

    BalasPadam
  5. waa,....mcm menarik aje ni kak

    BalasPadam
  6. Nasib baik saya bukan peminat kopi. Kalau tidak dah lama buat. Nampak senang betullah ni. Eh, kita tukar jadi teh aislah. Bolehkan, CH ~_^

    BalasPadam
  7. singgah rabu
    hari ni anum bz sangat2
    x sempat BW

    BalasPadam
  8. menariknye...rietta suka kopi es...tapi kopinye dh ada gula ke?ataw pkai susu mnis?

    BalasPadam
  9. Alahaiiii lamanya tak minum kopi susu...teringin pulak bila awak tayang kopi ais ni CH

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)