Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Sabtu, 19 September 2015

PETUA SEMULA JADI DI RUMAH :: Ubat Sakit Tekak dan Gusi

 Assalamualaikum kekawan...

Semoga kita semua berada dalam rahmat Ilahi dan diberikan kesihatan yang baik..
Sekarang ni musim jerebu.. mulalah bermacam2 penyakit yg datang.. terutamanya sakit tekak.. Saya pun dah mula pedih mata dan sakit tekak dek kerana jerebu ni.. anak2 pun dah mula batuk2..
Masa melayan FB terjumpa pulak petua ni.. Jom kita cuba pulak petua ini .. semoga bermanfaat :)










10 ulasan:

  1. Senang sangat rupanya petua nya...tak pernah pulak kakak tau cara ni.
    Yang tembikai tu lagi lah bukan saja nak dpt hilang sakit tekak je tapi mmng sedap utk dimkn juga .

    BalasPadam
  2. petua ringkas yang bermanfaat...dan tembikai tu mmg sedap... hehehe

    BalasPadam
  3. Masa p klinik beberapa tahin dulu sbb sakit tekak n batuk tanpa henti, doktor pun sarankan berkumur dgn air garam, tp bancuh dgn air suam, mmg berkurang sikit sakitnya.

    BalasPadam
  4. Masa p klinik beberapa tahin dulu sbb sakit tekak n batuk tanpa henti, doktor pun sarankan berkumur dgn air garam, tp bancuh dgn air suam, mmg berkurang sikit sakitnya.

    BalasPadam
  5. Petua ini ringkas dan tak perlukan kos tinggi, terima kasih kerana berkongsi info...

    BalasPadam
  6. http://madey09.blogspot.my/
    done follow ya..tertarik nampak petua garam dan tembikai..akan ingat nak buat petua

    BalasPadam
  7. tq utk share yg sgt berguna nih kak... time2 jerebu nih mmg blh mengakibatkan sakit tekak... sesuai sgt lah nih... brg2 yg mmg sentiasa ada kt umah kn

    BalasPadam
  8. memang sesuai untuk saya yg selalu skit gusi dn selalu kena ulser

    BalasPadam
  9. Ohhh....tq ...tq ....boleh diguna pakai ni kalau kena.Harapnya janganlah weyh......

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)