Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Isnin, 14 Mei 2012

Alhamdulillah.. dah ada progress... ^__*

Semalam telefon mak, "macamana orang tu dah alirkan ke air busuk tu mak..?". tanya saya pada mak, "dah, hari selasa dia orang dah mula buat longkang tu", jawab mak saya.

Ini mentaliti orang kita, bila buat aduan dan arahan itu dari pihak berkuasa baru nak buat. Hari isnin adik saya buat aduan, hari selasa dah buat kerja korek longkang tu. Boleh lah buatkan, tapi kenapa lah perlu macam tu, cuba buat awal-awal seperti yang dibincangkan dah okey, tak perlu nak panjang-panjangkan perkara ini ke atas..

Ehsan en google
Bila mentaliti orang kita ni nak berubah kan...


2 ulasan:

  1. la...dah dibuat aduan baru nak bertindak ye?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Begitulah Nadiah, hairan kan orang kita ni, cepat pula bertindak bila arahan itu dari pihak berkuasa, ialah takut kena denda, cepat lah buat ....

      Padam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)