Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Isnin, 28 Mei 2012

Ingat juga untuk Mama... ^__*

Semalam en suami belanja makan di Radic Fried Chiken sempena besday saya :)) dah bertambah usia maka nya semakin muda pula untuk kedunia baru... Saya kata pada en suami tak payah beli kek besar tu beli yang slide jer... En suami pun beli satu slide brownies dan 2 kek coklat bulat..



Tengok anak bujang saya ni si Nabil, dia juga yang
sibuk bila orang nak potong kek

Terima kasih kak nabilah.. rajin2 tolong mama ye
Doa saya semoga Allah SWT, agar diberi kesihatan yang baik kepada saya supaya saya dapat beribadat dengan sempurna dan dapat mendidik anak2 saya menjadi anak2 yang soleh dan solehah. Saya juga amat bersyukur ke hadrat Ilahi yang telah memberi nikmat yang tak terhingga kepada saya sekeluarga. Segala doa saya selama ni, Alhamdulillah, kebanyakan nya di makbulkan oleh Allah SWT.

Saya berdoa kepada Allah agar saya dapat mengerjakan haji bersama anak-anak, bila masa mengerjakan haji pada tahun 2007, melihat ada jemaah  yang pergi satu keluarga , saya pun berdoa agar saya dapat pergi bersama satu keluarga satu hari nanti. Ameen..

2 ulasan:

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D