Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 9 Mei 2012

WW : Panasnya ... kita makan aiskrim dulu..

Cuaca sekarang sangat panaskan... apalagi bergelas2 budak ni minum air.. entah macam mana boleh lak request buat aiskrim malaysia so... saya buatlah lah bagi memenuhi permintaan...

Terbaeeekkk

Petang balik sekolah itu yang dikejar dulu




4 ulasan:

  1. Assalam...ni antara menu yang kerap ada dalam peti sejuk Akak...infact masih ada perisa asamboi kat dalam peti tu 2 ke3 btg lagi...baik2 Nak ooi karang batuk...makan ais kerim banyak2tu!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaikumsalam kak watie,

      Betul tu kak, bila makan banyak2 mula lah batuk.. masa makan lalu kat tekak tu.. alangkah lega nya... dingin nyaman..

      Saya pun suka aiskrim asamboi... tapi stok asamboi tak de nanti nak buat jugalah..

      Padam
  2. sedapnya! saya tak pernah buat sendiri :p

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cubalah Nadiah.. boleh tengok gambar saffiyah hisap aiskrim pulak...

      Petua nak bagi aiskrim tu lembut, air tersebut hendaklah dimasak bersama-sama bahan-bahan tu.. kalau kita buat bancuh macam nak minum tu nanti aiskrim tu keras.. ni petua dari kak lang akak yang dah 20 tahun jual aiskrim hehhe

      Padam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)