Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 30 Mei 2012

WW: Projek cuti sekolah

Kak Nabilah kata cuti sekolah ni dia nak siapkan jigsaw puzzle yang di beli di Pasar Tani Shah Alam . Caiyok !  kak Nabilah...

500 pieces tu...
Possing dulu..


Tekun membuat.. saya kata mulakan bahagian tepi dulu

4 ulasan:

  1. good luck kakak! kalau saya geram nak tolong. hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Akak pun geram gak nak tolong.. tapi tak boleh.. nanti banyak kerja rumah yang tergendala.. buat ni ralek sikit :))

      Padam
  2. salam kenal Nur, masa anak2 kecik dulu macam ni lah diaornag suka buat ni sampai setiap minggu beli tapi mmg bagus lah puzzle ni otak diaorang berjalan jugak dok fikir nak bubuh kat nana2 tu tapi skrg ni smeua dah besar nunggu cucu lagi hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih kak nor kerana sudi mencoret..
      Wah dah besar-besar lah ye anak kak nor hanya menunggu cucu :D

      Padam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)