Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Ahad, 13 Oktober 2013

PROJEK PAGI AHAD SAMA MAK ;)

Pagi hari saya dan emak dah smpi di pasar tani Paya Jaras, ingatkan kami dah yg smpi dulu, tengok org dah ramai.. tmpt yg saya terpa dulu org jual daun kelapa muda utk buat ketupat, sbb ketupat adalah wajib dirumah bila raya...

Lepad tu baru saya bila daging dan limpa utk buat rendang.. hari ni projek saya menganyam daun ketupat... esok pagi dah boleh rebus ketupat..
Saya raya haji dirumah mak saya di Kuang kali ni sbb raya puasa tu hari dirumah en suami..

Esok dah 9 Zulhijjah .. hari Arafah, insyaAllah saya nak puasa sunatlah esok.. jom kita puasa kekawan..;) 

5 ulasan:

  1. In syaa allah atie..rendang acik pun dah masak..boleh la acik buat lauk untuk sahur malam ni.kalau acik dorang sahur..makan biskut je..ni yang lain pun nak ikut puasa

    BalasPadam
  2. Saya suka rendang hati lembu, tambah2 kalau letak daun limau purut atau daun kunyit.... sedapnya

    BalasPadam
  3. selamat menyambut hari raya aidil adha...moga sejahtera selalu...

    BalasPadam
  4. syioknyer dah lama tak sibuk2 sambut raya.. sellaunyer duk sibuk balik kampung ... tahun depan tak nak lagi nak rasa suasana raya cam dulu2 lagi...

    BalasPadam
  5. Okje raya kat KL....pagi raya bawak lauk gi rumah MIL...tak buat ketupat pun....pakai ketupat segera je hehe

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)