Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 23 Oktober 2013

WW : NABILAH YANG BERANI....





Nabilah : Mama tengok ni...
Mama : Apa tu Nabilah
Nabilah : Saya cabut gigi sendiri
Mama : oohhhh good girl.. berani you..

p/s inilah kali pertama dia cabut gigi sendiri, sebelum ni pergi dentist utk cabut gigi susunya itu..

13 ulasan:

  1. Gigi Nabila kurang satu.....nnt tumbuh baru..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nabilah ni lambat sikit nak tumbuh gigi kekal tu Sarah ada yg cabut tu pun tak tumbuh lagi... 2 gigi kurang skrg ;)

      Padam
  2. wah, bagusnya!. nadiah kecil dulu penakut. dah goyang sangat-sangat pun tak nak juga tarik keluar gigi tu :p

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama dgn akak Nadiah ni, akak dulu smpi kakak pegang utk cabut gigi, padahal dah goyang sungguh ;)

      Padam
  3. saya suka cabut sendiri gg susu, lps tu baling atas bumbung rumah he3

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dia pun buat camtu, baling atas bumbung, uwan kata biar tinggi hahaha

      Padam
  4. beraninya dia... jimat duit mama, x yah bayar dentist!

    o... kalau baling gg kat bumbung boleh jadi tinggi ya, Yati. kalau tau, dulu2 lagi dah buat! he he he

    BalasPadam
  5. berani macam amzar...gigi goyang terus cabut..lepas tu berdarah...

    BalasPadam
  6. anak2 sayapoun cabut sendiri...
    memang beraniler .. susuh ibunyer memangler tak berani..

    BalasPadam
  7. Berani...bagus! :)
    Saya dulu rajin cabut sendiri hihihi

    BalasPadam
  8. wah! berani lah kakak.. sy tgk pun takut...hihi

    BalasPadam
  9. assalam
    wah bagusnya dia berani la
    ada bakat ni boleh jd doktor gigi, sb kanak2 ni selalunya takut
    ank sy tu jenuh gak pujuk bila sy try cabut giginya yg goyang hari tu he hee

    BalasPadam
  10. beraninya...aunty smpai skrg pn takut bab2 nk cabut gigi ni tau nabilah....he3x.

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)