Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 23 Januari 2013

WW : Muka Gembira Dapat Duit ^___^

Najeeha 22/1/2013
Nabilah 23/1/2013

22 ulasan:

  1. semua anak2 nampak gembira dapat duit RM 100 nie.....anak2 yan tak ada yang dapat......huhuuuu.....

    BalasPadam
  2. seronok tuu..mmg happy sgt la ye dorang dpt rm 100 ni..ank2 akk dpt pd 31hb nnt..sekali pada mesyuarat PIBG..yg sulung plk dah dpt dah minggu lps..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu la kak ieja... saya terpaksa kena pergi dua kali.. semalm dan hari ni....

      Padam
  3. seronok dia ye,,,kat tempat anak suri semalam hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dia orang kata boleh tambah beli peralatan sekolah :))

      Padam
  4. wahhh...seronok depa dapat duit kan Kak??
    boleh beli brg2 keperluan sekolah...:)

    BalasPadam
  5. alhamdulillah...
    minta-minta tahun depan dapat lagi..kan..kan kakak....

    BalasPadam
  6. bestnya...belanja auntie boleh (^_*)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jom... belanja auntie aiskrim.. hehehe :D

      Padam
    2. Jom.. uncle..... nak tunggu duit Mifz lambat lagi ;-))

      Padam
  7. Bestnya anak2 dpt duit...belanja auntie boleh.? Hehe...
    Salam perkenalan drpd : suteraungu87.blogspot.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam perkenalan buat ummiaiman juga.. nanti akak lawat blog suteraungu ye :)

      Padam
  8. alhamdulillah..mesti hppy tu...leh la blnja aunty ehhh..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih QH... memang boleh tu.. kita belanja coklat ye aunty... :D

      Padam
  9. wah banyaknya dapat duit... belanja utk benda berfaedah tau :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang banyak perancangan mereka Nur dengan duit yg mereka dapat... kebanyakannya nak tambah peralatan sekolah :D

      Padam
  10. wah, rezki....alhamdulillah..moga bertambah berkat..

    BalasPadam
  11. Alhamdulilah Sal... rezeki datang melayang hahaha... :D

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)