Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 16 Januari 2013

WW : Sekali duduk 2 jam 30 minit :D


Baju   >>>>     8 helai
Jubah >>>>     6 helai
Tudung >>>  12 helai
Kain >>>>      6 helai
seluar >>>       2 helai   
 jumlah  >>>>>> 34 helai sekali duduk menggosok :D

24 ulasan:

  1. seterika pun menjerit letih...hahahah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan setakat seterika menjerit letih ... akak punya menjerit letih DZ :D

      Padam
  2. banyak juga ye kak... gosok utk seminggu ke ni?? hihi..sy pun klu gosok baju utk 5 hari bekerja..so takdelah pening2 nti bgn pagi..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itu untuk tiga hari sekolah Atie... sebab baju ada tiga pasang seorang... pastu hari rabu kena gosok lagi utk 2 hari.. hahaha super mama :D

      Padam
  3. fuh letih lutut dan lengan kalau sebayak tuh punya baju...hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebab tu akak menggosak duduk PM... takat lengan jer lah menjerit penat hahha :D

      Padam
  4. banyaknya....saya nsb baik ank sulung dah pandai gosok bj sendiri kalau x letih jugak nk gsk bj :P

    BalasPadam
    Balasan
    1. Akak ada juga suruh yg sulung tu belajar gosok baju sendiri... lepas tu berlubang baju.. panas sgt agaknya... dah takut nak gosok baju sendiri :D

      Padam
  5. perh... mau *pitam kalau NR. Sekarang ni gosok sepasang je pun rasa malas yang amat..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau masuk baju akak lagi pitam NR... itu mama dia cari baju yg kain tak payah gosok :D

      Padam
  6. Yati, tekonang zaman anak bujang sekolah rendah & ugama dulu... 5 pasang each plus kain samping hijau tu lagi.... mak paknya lagi... basuh n gosok seminggu sekali. dah macam kedai dobi dibuatnya... petang minggu jangan harap nak kemana2 .... ngadap iron borad n kain baju je la. pengsan!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahahha... saya dah bulieh bukak kodai dobi la ni kak rose :D

      Padam
  7. ituler rutin ibu mithalikan... nak buat camner...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu nasib baik en suami akak .. kerja pakai T-shirt ajer ..:D

      Padam
  8. samalah kita ni...gosok baju sekolah makan masa 2 3 jam...
    senang juga nanti...tak kelam kabut

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memikirkan tak nak kelam kabut pagi hari tu lah akak dera seterika akak selama 2 3 jam tu Nur :D

      Padam
  9. dah setahun tinggal rutin tu... hehehe, kat sini dah lama tak sentuh iron :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bestnya dapat rehat menggosok ye Nur..

      Akak kena buat juga... kalau tidak berkedut seribu lah baju semua org hehehe :D

      Padam
  10. Whoaa..Cm memang tak terdaya duduk 2 jam lebih ni..selalunya gosok 5-6 helai mesti off jap..pi minum la..ambik angin kat tingkap la ..baru sambung balik atau pun lepas 6 helai sambung pulak esok hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu lah CM.. saya konon dah buat jadual waktu kerja saya.. jadi dari pukul 2.30 petang hingga 4.00 ptg ahad saya kena habis gosokkan baju... bila hari isnin - jumaat... waktu2 yg saya buat tu tak boleh kacau hehehe... tu yg berasap punggung hahaha.. tapi dah siap2 bawa dalam botol letak sebelah.. bila dahaga minum jap :D

      Padam
  11. aduhai...penatnya...kalau macam nie...kak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada tak robot yg boleh tolong gosokkan baju Yan hehhehe :D

      Padam
  12. errr..baju en suami tak der pun..hehehe gosok hari lain yer..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cuba tengok baju akak dgn baju en suami tiadakan ... selalunya akak gosok malam hari ...baju en suami kadang2 dia gosok sendiri Zu :D

      Padam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)