Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Selasa, 15 Januari 2013

Saya masih trauma...


12 ulasan:

  1. Ya Allah ya ke...ksiannya bdk tu...semoga xterjadi apa2 yg serius... Mintak d jauhkan segala musibah dari kita semua...Amin

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye RH...Semoga kita semua di lindungi oleh Allah... Ameen Ya Rabb

      Padam
  2. semuga budak tu x apa2... sama2 kita berdoa agar dia baik2 saja. Insyaallah.

    BalasPadam
  3. camne kat kawasan sekolah bawak kereta lebih had nii.... kesiannya budak tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu lah pada hal dah tahu kawasan sekolah, cubalah perihatin kepada anak2 kecil yg sekolah rendah ini...

      Padam
  4. Tak dapat nak bayangkan keadaan ibunya bila dapat berita ni... semoga kecederaan budak tu tak teruk....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye Nur... kita yg sebagai ibu tentu dapat membayang keadaan ibunya... itu sebab akak menangis dan beristighfar sepanjang perjalanan itu... itu yg akak harapkan semoga budak tu tak teruk ...

      Padam
  5. Allah kak...mesti terbayang-bayang lagi, kan? nadiah belum pernah lagi tengok kemalangan depan mata sendiri. harap tak adalah pengalaman tu.

    semoga akak kembali tenang..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye Nadiah .. sepanjang malam akak tidak dapat melelapkan mata pada hari kejadian itu... apabila pagi esoknya sampai di tempat kejadian.. airmata tidak dapat dibendung...

      Terima kasih Nadiah.. semoga akak tenang semula...

      Padam
  6. hi salam

    saya pun pernah mengalami,mmg trauma...alhamdulillah sume selamat...harap akak ok yer

    jom ke blog saya juga

    BalasPadam
  7. Ya Allah Kak.. semoga anak itu selamat..amin!
    sy pun pernah tgk budak sek rendah di langgar di dpn mata sy.. dah lebih 10 thn, benda mash dlm ingatan sy... trauma jg bila mengingat nya..

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)