JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Jumaat, 18 April 2014

MENJAMU selera... DI pagi JUMAAT.... :)

Assalamualaikum kekawan... semoga sihat dan ceria :)

Apa yg dijamu didalam tupperware hijau dan pink.... :)

Ehe... Kerutuk Ayam.. malam tadi saya memasaknya untuk di bawa hari ini untuk makan bersama kawan ofis di pagi jumaat.. kan saya ada cerita.. rempah kerutuk ni di beri oleh kawan ofis yg balik kelantan rumah MIL nya .. jadi saya kirim beli rempah ni... bila saya tanya harganya berapa.. tak nak pula diberitahu.. tak apa saya beri pada akak ajer... nanti boleh beri saya rasa ye..
Dengan itu saya menunaikan untuk adik tu merasa apa yg saya masak ni...

Saya regukan pula bersama nasi mentega kismis tu... Nasi ni saya masak pagi tadi sebab mudah sangat masaknya kan...

Di pantry kecik kami di ofis ni.. ada juga yg membawa cucur pagi tu..

Ada juga yg makan dimeja masing-masing..


Tekun mereka memakannya sambil berbual... sebenarnya ada juga yg dirai.. k/tgn saya yg akan bertukar ke tmpt kerja ke Kajang.. Muhammad Fikri.. seorang staff yg rajin dan pendiam bila membuat kerja.. sedih pulak bila diambil oleh cawangan lain... saya juga yg kena cari staff baru untuk di interview..


26 ulasan:

  1. kak yati keje kat mane? mcm sedap je nasi mentega tu..share la resepi..hee.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Resepi ada dibawah tu disini... jom cuba Anizz
      http://cahayahidupku2569.blogspot.com/2014/04/nasi-mentega-kismis-emmmm-enak-berkrim.html

      Padam
    2. Lupa pulak nak jawab.. Akak kerja di Lembaga Zakat Selangor Shah Alam

      Padam
  2. wahhhhh besar bekas makanan tu... ramai yg dapt d jamu... semoga terus murah rezeki akak...

    BalasPadam
  3. macam sedap je kerutuk ayam tu.. rasanya kami tak pernah makan..

    BalasPadam
  4. pot luck gitu yerr... bestkan, skit2 sorang, banyak jadinya

    BalasPadam
  5. kak, bagila resepi nasi mentega tu hehehe

    BalasPadam
  6. rajinnya kak yatie nih..ujung minggu nak try resepi akak nih..in sha Allah..

    BalasPadam
  7. Bestnya lah hai opis ko ada Pentri T..kat opis ku ada jugak.. kecik jer lah..meja kerusi tak der kat pantri tu..buat port luck mkn ramai2 mcm ni..seronok kan T..

    BalasPadam
  8. Seronoknyaa masak pas tuh makan ramai2..gini.. :)

    BalasPadam
  9. rempah kerutuk hanya ada di kelantan..mmg berbeza rasanya berbanding remoah2 ayam/daging yg lain..

    BalasPadam
  10. bestnya kalau ramai kawan kat opis,,blh buat pot luck

    BalasPadam
  11. Untunglah kawan-kawan office Yati dpt makan free hari ini ye:)
    Alhamdulillah saham akhirat tu Yati. Sedekah hari jumaat dah dpt dibuat.

    BalasPadam
  12. sedekah jumaat beri berkat, yang sedap plak tu. belum pernah makan ayam kerutuk :)

    BalasPadam
  13. Salam kak yatie... rempah khas dari kelantan, sure extra sedap kerutup tu.

    BalasPadam
  14. memang meletup la rempah kerutuk tu kak... kalau buat kerutuk itik laaaaaaaaaaaaaaaagi sedap tau...

    BalasPadam
  15. Salam yatie..emm sedapnya tu..berselera staff2 menikmatinya yer..Rajin yati.

    BalasPadam
  16. wahhh..lapa...xtau la apa bnda kerutuk tu..hihi...
    happy weekend kak.. :

    click digi dan colgate kat sini...

    BalasPadam
  17. Murah rezeki CH....jumaat jumaat bersedekah.....alahai mesti sedihkan staff yg berhenti rajin pulak tu

    BalasPadam
  18. Bila makan beramai-ramai ni memang sedap. Sure sedih bila staff yang baik dan bagus kena pindah.

    BalasPadam
  19. assalamualaikum, kak yati...salam perkenalan

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)