Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 9 April 2014

WW # POHON IMAN ..

Assalamualaikum kekawan... Moga Ceria dan sihat selalu :)



         

Pemberitahuan : InsyaAllah, dalam minggu ini atau minggu depan saya akan pos hadiah GA.. maaf kerana lewat sebab menunggu alamat pemenang semua.. nak pos sekali semua senangkan.. tak de lah asyik ke pejabat pos jer kan :)... terima kasih kerana sabar menunggu ye kekawan.




14 ulasan:

  1. kita tgok hasilnya..
    dr percakapannya, perbuatannya..tu semua hasil ibadah..
    :)

    BalasPadam
  2. akarnyer kena kuatkan... tanpa akar yang kuat tumbanglah pokoknyer...

    BalasPadam
  3. Untuk menghasilkan yg indah semua bermula dari asas. Kita ni sebagai penjaga kena letak asas kukuh dulu buat anak-anak. Moga hasilnya membuahkan yg indah. Takut melihat environment sekarang ni Yati. Iman mudah goyah dek godaan yg banyak betul..

    BalasPadam
  4. betul kak..tunjang itu kekuatan

    BalasPadam
  5. mekaseh atas perkongsian... saya pon ngah uasaha membentuk akhlak yang baik pada diri sendiri dan jugak anak saya..insyaa Allah.. :)

    BalasPadam
  6. kalau tgk kat gambar tu...akidah (asas iman) dok kat akar, kalau akar mati..seluruh pokok mati....simulate kat diri kita..iman takdak, abis semua...emm btol gak gambar tu..

    BalasPadam
  7. saya dalam proses memperbaiki kelemahan diri. terima kasih atas perkongsian penuh makna ini. moga Allah memberkati kamu

    BalasPadam
  8. nice sharing kak!

    click libress,digi dan colgate kat sini... :)

    BalasPadam
  9. InsyaAllah.. dari hari ke hari memperbaiki diri....terima kasih kak sbb sellu berkongsi ilmu pd sy yg daif ni...

    BalasPadam
  10. akar memainkan peranan yang penting..thanks for sharing

    BalasPadam
  11. dr benih yg elok juga kan..

    BalasPadam
  12. Walaupun dari benih yang rosak tapi kalau di baja berhari hari insyaallah pokoknya akan rimbun berbuah jugak...

    BalasPadam
  13. Bermula dari benih dan akar yang baik... terima kasih berkongsi..

    BalasPadam
  14. terima kasih atas perkongsian yatie...banyak cabang rupanya nk membentuk iman...jgn putus asa untuk baiki diri..

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)