Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Khamis, 26 April 2012

Apa progress ?

Semalam saya telefon mak di kampung, (cerita di sini kasihan-emak) macam mana tuan kedai tu dah mula buat longkang ke atau dah bersihkan segala sampah sarapnya. Mak kata orang tu tak buat apa-apa.Geram gak saya dengar, dah tiga hari tak buat apa-apa. Mak kata selepas saya balik petang ahad tu, tuan kedai tu ada telefon adik saya, dia kata dia akan buat tapi longkang didepan sebab dia nak alirkan air tu kedepan. Adik saya kata kena segeralah, adik saya bagi tempoh seminggu lagi. Tuan kedai tu cakap dia akan sambung dengan longkang yang kerajaan buat kat depan tu.. maknanya kena tunggu longkang kerajaan siap baru nak buat...

Ini tak boleh jadi kata saya pada mak... lama tu mak nak bau benda busuk hari-hari.... lainlah tuan kedai tu dia duduk jauh tak bau..Mak kata tak pe kita tengok dalam minggu depan dia tak buat apa-apa, baru kita buat aduan. Kalau mak kata macam tu.. saya ikut saja...

Baikan emak saya ni ^__^

2 ulasan:

  1. harapnya cepat la settle masalah tu. kesian mak akak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye la Nadiah, akak harap sangat benda ni settle segera... kesian mak akak tu, dah lah ada sakit jantung... pastu keadaan sekeliling berbau busuk :(

      Padam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)