Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Sabtu, 7 April 2012

Hadiah Dua Bakul Untuk Mama ^__^

Berlanjutan daripada entri ini Pembantu saya telah baik, maka mama dihadiahkan dua bakul yang membuatkan mama panas punggung untuk menyiapkan huhuhu...

Hadiah untuk mama ;-((
Segala ada ruang untuk di jemur, semuanya saya sidai.. tambahan masa tu hari panas membahang... macam pisang goreng kain baju tu kering garing hehehe :)

Sampai kat pagar mama sidai ^__^

Baju budak tu 

Baju en suami

Comforter sampai tiga, ni gara-gara nabil
kencing malam... konon nak didik tak payah pakai drypers..
Ada petua untuk anak jangan kencing malam ?

Kalau comforter tu mama kena sental dengan tangan... habis patah tulang belulang... tu lah sangat berharga si pembantu saya itu ^__^

2 ulasan:

  1. nak saya tambahkan sebakul lagi? hehe..

    BalasPadam
  2. Hehehe... cukup-cukup lah tu Nadiah.. dua bakul tu pun buat akak panas punggung hehee..

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)